25 Mart 2009 Çarşamba

Yeni Projem Laleler...

Evet belki senelerdir yapmak istediğim çiçek buketimi nihayet başlayıp sonuçlandırdım. Salonum da masanın üzerinde yerini aldılar bile. Elişi kağıtlarından laleler yaptım, yine elişi kağıdından kestiğim yaprakların içerisine kablo yapıştırarak dik durmasını sağladım ve saksının içini köpüklerle doldurup lalelerimi dikerek sonlandırdım.

Hiç solmayacak ve gerçekten el emeğine çok değer veren ben için, kendim yaptım diye söylemiyorum çook beğendim :)

16 yorum:

derya dedi ki...

Canımmmmmmm süpersin muhteşem ötesi
olmuş.Ellerine,emeğine,o muhteşem yüreğine sağlık kocaman öptüm.....

Limonlu Kek dedi ki...

Çok şekersin, çok şekerler, çok şeker... :)

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim ellerine saglik.
Lalelerinde tam mevsiminde acmislar.Simdi sogan ciceklerinin tam mevsimi.
Cok sik durmuslar saksilarinda.
Sevgilerle.

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

ne kadar cici olmuşlar,ellerine sağlık.hiç uğraşamam işte ben böyle işlerle,hemen sıkıntı basar içime.sen maharetlisin maaşallah

Adsız dedi ki...

Sedoşşş,
Çok beğendim, çok güzel olmuşlar.
Valla ne diyim çok yapıcısın, çok hamaratsın, çok pozitifsin. Bu lalelerde aynı senin gibi pırıl pırıl. Seni yansıtmışlar cıvıl cıvıl. İyi ki varsın, İyi ki arkadaşımsın. Ayberk çokkk şanslı çünkü senin gibi bir annesi var.

Öptüm...

Cemile Ergül

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çook teşekkür ederim. Valla biraz gururlandım :)) Yorumlarınız geldikçe lalelerime bakıyorum :)Baktıkça da içim açılıyor...
Sevgiler

gonca-pembe merdane dedi ki...

Çok cici ve şık olmuşlar:))

Kendimce dedi ki...

Çok ama çok güzel görünüyorlar ellerine,yüreğine sağlık benim o tür işlerde hiç becerim yoktur :)Çok beğendim rengarenk
sevgiler

mujdenin denemeleri dedi ki...

Çok cici olmuşlar.Bahar havası esmiştir evinde.
Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık marifetli arkadaşım :) Çok şeker olmuşlar..

birsence dedi ki...

bencede söylemeliisn çok güzel demelisin...çünkü gerçekten çok güzel olmuşlar canım benim...ellerine sağlık......

Zeynep dedi ki...

çok çok çok güzel olmuş.
böyle şeylere oldum olası hep özenmişimdir,maalesef hiç yeteneğim yok:(
ellerine emeğine sağlık canım.

sevgiler,öpücükler

lezzet sefasi dedi ki...

gule gule kulanin cok sirin gorunuyorlar :))

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Bravo sana. Ne güzel el becerin varmış. :)
Bunlardan çok güzel hediye de olur biliyor musun? Eminim hediye alan da çok sevinecektir.
Sevgiler :)

birdutmasali dedi ki...

ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR CANIM..
RENGARENKK .
ELİNE SAĞLIK.
ÇOK SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

berbat bişi one öyle çocuksu iğrenççççççççç sen en iyisi bir daha böyle seylere bulasma