4 Mart 2009 Çarşamba

Nihayet bir dikiş kutum oldu :)


Uzun zamandır kendime güzel bir dikiş kutusu almak istiyordum ama yer kaplamayacak, küçük olacak, işime yarayacak :) derken alamamıştım. Bu garip iplerim ve düğmelerimde bir arada, bul bulabilirsen şeklinde, karmaşık beni bekliyorlardı. Hem onları bu eziyetten kurtardım hem de eşimle gittiğim yapı marketin benim için faydalı biryer olduğuna karar verdim :) Sizin evde de "İMDAT" diye bağıran şu masum ipcikler ve düğmecikler varsa sizde alın derim. Ben bunlara bayılıyorum, bana boncuk olsun, renkli renkli düğmeler olsun, elbiselerime dikeyim, olmadı yastıklarımı renklendireyim, hiç birşey yapmasam da olsun onları seyredeyim :) Ne yapayım ben böyleyim...

9 yorum:

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım ben de bugün boncuklarımı paylaştım sayfada.ben dikişten pek anlamıyorum ama ben de bayılırım renkli düğmelere,ipliklere.kutun hayırlı olsun,sen hamaratsın bekliyoruz bişeyler.bu arada ayberki biraz beklettiğimizin farkındayım özür dilerim,kadıköye inemedim kaç gündür,inşallah haftaya ayberke sürprizi geliyor

neslihan dedi ki...

Güle güle kullan canım.ben de aldım bunlardan bi tane ama takı kutusu yaptım.artık küpelerim kaybolmuyor:-)sevgilerimle...

derya dedi ki...

Olmazmı canım ne kadar düzenlesemde
dağılıyor anlamıyorum.Kutu çok şık ve kullanışlı iyi günlerde kullan canım sımsıcak sevgiler...

nilüfer dedi ki...

kutun cok sirinnn :))) güle güle kullanirsin insallah :)

lezzet sefasi dedi ki...

Gule gule kulan canim
Ah yakinda olsanda benim boncuklarada bir el atsan :))

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

dikişten anlamıyorum sedacım ama benımde buna benzer bır takı kutum var:)
gule gule kullan canım...

sevgıler..

Asiye dedi ki...

Sedacığım, oğlun ile maceralarınızı tebessüm ederek okudum :) Benim oğluşum büyüdü, böyle anımsatan yazılarla karşılaşınca, o günlere gidip geliyorum özlemle :) Oğlunla sağlık, mutluluk neşe içinde çok güzel günler diliyorum sana canım.
Portakal reçeli yapımı ise çok zor değil gerçekten. Heleki vişne ile kıyaslarsak :) vişne çekirdeği çıkarmak işkence geliyor bana :)))
Sevgiler canım..

cemile dedi ki...

Güle güle kullan. Gerçekten çok güzel olmuş. Benim dikiş kutumda çok güzel:) Metal kurabiye kutusu.Dışı renkli cıvıl cıvıl ama içi karışık. Dışı seni yakar içi beni misali... Güle güle kullan
Sende başka yaratıcı fikirlerde vardır. En kısa zamanda bekliyoruz.
Sevgiler...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim.
Sevgiler