20 Mart 2009 Cuma

Bir kargo geldi :)

Sevgili Yasemin'cim Ayberk için düşünmüş ve oğlu Tuğra ile beraber bu güzel Puzzle'lı almışlar. Daha oğlum görmedi şu an kreşte. Ayberk'i bırakıp eve döndüğümde, binanın önünde kargocu bekliyordu, bizim zile basmış tabi evde kimse olmadığı için gitmeye karar vermiş, Tam zamanında karşılaşmışız, bu duruma kargocu da sevindi.
Kendi el emeği ile yaptığı anahtarlığı ve şık bir peçeteliği de bana hediye göndermiş. Buradan çook teşekkür ediyorum. Bu sayede benim oğlum da Sünger Bop ile tanışmış olacak :)

8 yorum:

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım umarım Ayberk de sever Sunger Bob'u ve eğlenerek yaparsınız.Her zaman dediğim gibi blog camiasındaki ilk arkadaşım ve yardımcın sen oldun,çok doğru bir karar vermişim.Sevgiler canım

derya dedi ki...

Canımmmmmm hediyelerini iyi günler
de kullan.Ayberkle beraber puzzleyi
bitirin bakalım nasıl olacak.Yase
minciğimede sevgiler .Öptüm canım kocaman hayırlı cumalar...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
arkadaşlık ve sevgi paylaştıkça güzelleşiyor. Ne güzel düşünmüş arkadaşın. El emeği hediyeyi her şeye tercih ederim.
Dostluğunuz daima sürmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

neslihan dedi ki...

güle güle kullanın canım.iyi hafta sonları.sevgilerimle...

mujdenin denemeleri dedi ki...

Canım güle güle kullanın hediyelerinizi.Öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

Ne guzel bir arkadaslik ,kutlarim sizleri. senin adinada cok sevindim Seda ,demek blog arkadasliklar bu kadar ilerleye biliyor . darisi basima :))

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım Yasemin çok iyi etmiş Ayberk'e puzzle almakla, bence çok eğlenceli ve yararlı bir hobi.. Oğluşun da sen de cicilerinizi güle güle kullanın :) Sevgiler..

Limonlu Kek dedi ki...

Sedacığım seni yeni bir mime davet etsem, ne dersin?