2 Şubat 2009 Pazartesi

Yine kendimi sandalye yaparken buldum...

Bu sıralar yine eskilere yöneldim nedense. Bu sefer sandalyemi yaparken sizlerle de adım adım paylaşmak istedim.
El işleri yapmak her zaman hoşuma gidiyor, hele ki beynimi dinlendirmek istediğim zamanlarda...
Birde erkenden tatil hayalleri kurmaya başladım. Senenin yorgunluğu bu sefer biraz erken vurdu kapımı. Ne hayaller, ne hayaller :) İşin diğer yanı da bulaşıcı olması, anlattığım herkesi bir tatil isteği sarıyor :) Biraz hayallerimi içimde saklayıp, insanları da işlerinden etmemem lazım... Hayal dediğim de, beni tanıyanların da bildiği gibi ufacık şeyler :)

Neyse ben sandalye konuma geri döneyim. Son hali ve aksesuarları da bu resimde. Benim gibi bu sandalyeyi yaparken hayal kurmak isterseniz, güzel bir yöntem diyebilirim. Anlaşılmayan bir yer olursa yardımcı olurum. Yapıştırıcı olarak uhunun daha etkili olanı Scotch diye bir yapıştırıcı kullandım.
İlk yaptığım tahta mandaldan sandaliyemin fotoğrafına da buradan bakabilirsiniz.

18 yorum:

derya dedi ki...

Canım Sedacığım sayende çok uzun yıllar önceye gittim.Bende mandaldan peçetelik yapmıştım ellerine emeğine sağlık öptüm kocaman...

neslihan dedi ki...

Sedacığım çok güzel sandalyen,ellerine sağlık,ben hiç beceremem böyle şeyleri:-)güle güle kullan canım.sevgilerimle...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Deryacım o zaman ne mutlu bana :) Yanlız şu peçeteliği de merak etmedim değil yani.
Sevgiler

Neslihancım çok teşekkür ederim ama gerçekten kolay. Yanlız benim biraz fazla hoşuma gitmiş ki okul yıllarından beri unutmamışım :)

Damak Tadı dedi ki...

Seda'cığım,çok şık bir sandalye olmuş..Sanırım çocukluğumuzda buna benzer sandalyelerimiz olmuştur..Fakat hiç denemedim..Sadece geçenlerde ofise alınan masa sandalye montajı dışında..))

Gönlüne ve ellerine sağlık canım..


Sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım, maaşallah çok marifetlisin, ellerine sağlık :)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Damak tadı çok teşekkür ederim. Ama senin yaptığın daha zor olsa gerek :)

Aslıcım çok teşekkür ederim.

Sevgiler

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ya seda mahfoldum ya:((anılara yolladın benı..ne guzel gunlerdı:( emegıne saglık..sevgılerımle..

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Ne güzel bir şey olmuş bu sandalye..Ben hiç beceremem böyle şeyleri.Ellerine sağlık. :)

MoonSun dedi ki...

Emegine saglik, cok cici olmus gercekten :)) Cok zarif gorunuyor :))

yildiz dedi ki...

Büyügünü yapmak icin kac mandal lazim diye düsündüm biran,hesaplayamadim....
Yapimi belli ki eglenceli olmus....
bana da beklerim,sevgiler....

Tijen dedi ki...

Çok sevimliler Seda'cığım. Neden bilmem, bir an acaba bunun psikolojik olarak anlamı ne diye düşündüm. Yani neden Seda'nın canı sandalye yapmak istiyor? Saçma, biliyorum ama...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Salihacığım;
Tombuk;
MoonSun;
Yıldız;
çok teşekkür ederim.

Tijen'ciğim gerçekten ilk bakılınca neden yaptı sorusu gelebilir aklına ama benim gerçekten özel bir sebebim yok, bunu yapmakdan ve ortaya çıkarmaktan hoşlandığım için yaptım sadece. Kendime ayırdığım zamanın bir göstergeside olabilir. Güzel yorumun için teşekkür ederim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

sedaciiimmmm cuuk tesekkur ederim sana hastayim aaaa ne kadar guzel bir sey yapmissin beeeee oooooo coook siiikkkkk olmus aaaaaa marifetlisinnnnnnn caniiiim sedaciimmm

Adsız dedi ki...

gültoplayan
sedacığım senden allah razı olsun kızım ödevi bir gün kala bana haber verdi bütün sitelere girdim senin gibi ayrıntıya girmemiş allah işini rast getirsin ödev 100 oldu not alınca tekrar yazacağım

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Ödevinize yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)Çok sevindim, ayrıca paylaştığınız için teşekkür ederim. Sizinde inşallah her işiniz rast gitsin.
Sevgiler

Yunus Emre Özüberk dedi ki...

Seda abla ben yapmaya çalışıyorum ama yapışmıyor araştırdım internette tahtayı en iyi beyaz tutkal yapıştırırmış denedim olmadı senin bildigin iyi bir yapıştırıcı varmı ???

Şimdiden Teşekkürler...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sevgili kardeşim Yunus,
Ben bu sandalyeleri bali ile yapıştırdım. Yapıştırıcağın yere baliyi sürerek bir iki üfledikten sonra tahta mandalı yapıştırmanı tavsiye ederim. Birde bu işte biraz sabırlı olman lazım, kurumasını aşama aşama bekle. Sana kolaylıklar diliyorum, soracağın başka bir soru olursa mutlaka yaz.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sevgili Yunus, uhu ya da japon yapıştırıcısıda senin işine yarar. Ben sana en temiz olanı uhuyu tavsiye ediyorum.