19 Şubat 2009 Perşembe

Caillou çılgınlığı ve yine mandaldan şaheserim :)

Acaba kaç kişinin evinde bizdeki kadar caillou izleniyordur. Yumurcak Tv. de izlediğimiz yetmezmiş gibi, bilgisayardan da bakıyoruz. Her bölümünü ezberledim. Aynı bölümü kırk kere izlemesine rağmen, sanki ilk defa izliyormuş gibi gülüyor :)))) Bildiğim kadarıyla dvd si yok.

Caillou'yu öyle benimsedim ki :) sanki benim iki tane oğlum varmış gibi. Sevindiğim konu ise, bir çizgi filmin bu kadar güzel ve öğretici olması. En azından faydalı birşeyler izliyor... Bundan öncede "Gece Bahçesi" tutkumuz vardı. Artık neyse ki ondan bıkacak derecede izlediği için ara verdik :)) Şu anda bu yazıyı yazarken bile içeride caillou maceraları devam ediyor :)

Bu şaheserim ise dün oğlumla yaptığımız bir yemek masası. Ortadakiler robot, masadaki yemekleri yemek için gelmişler :) Hemen resmini çektim çünkü çektikten 10 dakika sonra darmandağın oldular :))) Sanırım bizim robotlar çok acıkmış...

12 yorum:

rümeysaninrüyasi dedi ki...

oo sende bizden sin canım aynen ya yumurcak tv sabah açılıyor uyku satlerine kadar izleniyor ha izlenmesede açık olacak kapanmaz yani bizde ezberledik bazen diyorum oğlum izlemedinmi bunu nasıl izliyorsun izledim ama çok güzel diyor demekki çocuklar aynı benim oğluşlarda biri 7- biri 4 yaş seni ve oluşunu öpüyorum sevgiler

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

bak biz bunu hiç bilmiyoruz inanır mısın;biz de yumurcak tv yok ama gece bahçesi fanatizmi son safhada.
merak ettim ama sizin caillou yu bir ara dvd alalım bari madem o kadar güzel.teşekkürler paylaşım için

derya dedi ki...

Canım harikasın ellerine sağlık çok
şeker olmuşlar sevgiler...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ne mutlu. Kuzucuğunla vakit geçiriyorsun. Onunla geçirdiğin her gün öylesine kıymetli ki. O yaşlarda ben çalışıyorsum ve ahhhh bir an evvel büyüseler diyordum. Şimdi ise öylesine koşuşturma içindeler ki,onlarla yine yeterince vakit geçirmek zor.
Yaptığınız oyun bahçesine bayıldım. İki güzel yanağından oğulcuğunu sevgiyle öpüyorum.
Sevgiyle kal.

Limonlu Kek dedi ki...

Offf of sana da bazen daral geliyor mu? Kendimi de suçlu hissediyorum bazen, ama bütün gün de çizgi film bir yere kadar. Aynen dediğin gibi Tüm gün Caillou, Dora, Tombiliboo. Bir de akşamları bari seyredeyim CNBC-Eyi diyorum onu da anlamadığım dilde diye istemiyor. Bizim evin kumandanı çocuklar :) Sevgiler Sedacığım...

neslihan dedi ki...

Sedacığım çok şekersin.bi bakacağım çizgi filme.oyuncağınız süper olmuş.sevgilerimle...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

:) İkinizin de ellerine sağlık.. Çizgifilmi de merak ettim, hiç bilmiyordum..

Karen Hanim dedi ki...

Çok güzel. Oğulunzun yaptığı masayı çok beğendim.

yesildomates dedi ki...

canım ya sanki bizim evdeki olayları tek tek aktarmışsın..:))varsa yoksa caillou..artık bende onula izlemeye başladım..çünkü ..eğiticiliği açısından harika bir çizgi film olmuş..
çocuklarımız içinde bir ekol..

öpüyorum..sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

Selam Sedacim bu mandallari gonrunce bende benim DONDURMA SURATLARIN kucuklugunde oynadigim mandal lar geldi aklima. Simdi ne kadar cok vakit gecirsen birlik de o kadar kerdasin.
Her anin tadini cikar oglunla, butun mutluluklari paylas. Kocaman optum oglunu .

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yorumlarınız da çoğunlukla benim bu sıralar hüzünlendiğim ama bir o kadar da sevindiğim bir konuyu ele almışsınız. Oğlum çok çabuk büyüyor (Maşallah, Allah cümlemizinkine uzun güzel bir ömür nasip etsin.)Her sabah biraz daha büyüdüğünü fark ediyorum, eski çektiğim kameraları izliyorum inanamıyorum. Zaman ne çabuk geçiyor. Bu günleri ve gelecek günlerdeki, geçmiş günleri çok özleyeceğim. Allah herkesin evladını bağışlasın. Hep güzel günlerini göstersin inşallah. Elimden gelse de her dakikamızda oyun oynayabilsek...

Hatay Sofrası dedi ki...

Ben de kayuyu ezberleyenlerdenim.gece gündz yumurcak ve kayyu.Nette de öğrendi hatta kendi mausu götürüp tıklıyor 3 yaşını bitirdi yani ama.Yakında elimizden alacak pcyi.Canı saolsun.Yemek sitem:wwwhataysofrasi.blogspot.com

Oğlumun sitesi www.anzerbalim.blogspot.com
beklerim...