11 Şubat 2009 Çarşamba

Biraz benden...



Blogumu karıştırdım bugün. Belki bir sene önce yazılmış yorumları okudum. Başından bu güne kadar beni hiç yanlız bırakmayan o kadar çok arkadaş edinmişim ki... duygulandım. Hepsi birbirinden güzel yorumlarınız ve bana sevgi dolu güzel sözleriniz için her zaman teşekkür ettim ve yine buradan, başladığım yerden sizlere teşekkür ediyorum. Bu aralar nedense hayatım tek düze gittiği için, mutfağımda da resimleyecek fotoğrafım olmadığı ve sizlere bir merhaba diyemediğim için bir boşluk olmuştu içimde. Bugün bloguma girerken yine aynı sandalyeyi görmemeniz ve yeni bir "merhaba" görmenizi istediğimden dolayı yazıyorum bunları ve bende şu an içimdeki boşluğu dolduruyorum.
Resmini çekmiş olduğum bu canım mumluklarımı çok seviyorum. Özellikle mutfağımda ki bulaşıklarımı yıkayıp bunları yakar ve mutfağıma ışık olarak kullanırım. Mısır çarşısı ziyaretimde almıştım ve o gün bu gün mutfak camımın önünde misafirim oldular. Artık misafirlikten de çıktılar sanırım :)

Hepinize sevgiler...

11 yorum:

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ıyıkı yazmıssın ve ıyıkı mumluklarını gostermıssın:) ben cok severım mumları ve mumlukları..malesef evım kucuk ve ben heryere koyamıyorum oglumdan dolayı:)onun da annesı gıbı ılgısı var cunku:)seda sabah oglumu yolladım cok buruldu ıcım yıne:(ıyı degılım yanı:8....yazını okudum ıcım ferahladı..tesekkurler....

derya dedi ki...

Canım yüreğine sağlık ne kadar güzel anlatmışsın dostluğu mumlukla
rın gerçekten çok şık...
Senin gibi bir dost kazandığım için çok şanslıyım kocaman öptüm...

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

benim ilk blog arkadaşımsın sen sedacım,ne sorular sordum sana ilk günlerde hatırlarsın.canım benim iyi ki tanımışım seni

neslihan dedi ki...

Sedacığım sevgilerimi gönderiyorum.mumlukların çok güzeller.güle güle kullan.çok öpüyorum....

Damak Tadı dedi ki...

Ne güzel dostluklar kuruldu ve dostlar edinildi değil mi??Umarım hep böyle gider..Senin bu güzel mumlarının, ışıklarının hiç sönmemesi dileğiyle Seda'cığım..


Sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım bende bir ödülün var..gelir misin?:))

elif dedi ki...

bir kadının en çok sevdiği yer mutlaka mutfağıdır. hani bulaşıkları yıkar yada makıneye doldurur mutfağını temizler ya içine bir huzur dolar. mutfaktan çıkarken şöyle bir arkasını dönüp temiz mutfağına bakar ya içi huzurla dolar kadının.. mum yakmak ta çk hoş bir fikir bence.. denemeliyim. sevgilerimle canım

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım çok incesin, iyi ki yazmışsın, severek okuyorum yazdıklarını :) Bu arada bana uğrar mısın, bir süprizim var sana :)

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Canım merhaba..
Mum yakmak benim de en büyük özelliklerimdendir..
Evimin her yanı mumlarla dolu....

Bu arada blogumda sana bir ödülüm var..Bir ara uğrar mısın?

SEVGİLER.

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

sedacım benden sana bir sürpriz var gel de alıver bir ara

Yazar Beyin dedi ki...

Güzel bir blog :) Başarılar dilerim