1 Ocak 2009 Perşembe

Savaşsız bir dünya istiyoruz...

Günlerdir haberlerde izlediğimiz Filistinlilerin durumdan dolayı çok ama çok üzgünüm. Çocukların gözünde gördüğüm o korku benim içimi paramparça etti. Hiç birimiz yavrumuza kıyamazken, tenine zarar gelsin istemezken, onlar orada bombardıman halindeler. Hiç birşey anlamadan ve anlam veremeden... Allah'ım yardımcıları olsun inşallah. Şu yazdıklarımın dışında aslında o kadar çok söylemek istediğim şey var ki... Rabbim'e havale ediyorum. Birkaç blogcu arkadaşımında yaptığı gibi, birsüre bende bloguma yazı yazmayacağım, hiç birşey yokmuş gibi yemek tarifi veremeyeceğim.

2 yorum:

Selma dedi ki...

Allah yardimcilari olsun..insallah bu acilardan en kisa zamanda kurtulurlar..Sitende bu konuya yer verdiyin icin cok tesekkur ederim.
-----------------------------------
Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2008 no'lu hesabınıza, 365 gün daha yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle.. MUTLU YILLAR...ablacim optm.

derya dedi ki...

Canım Rabbim hepsini ve hepimizi korusun.Ben inan haber izleyemiyorum yüreğim dayanmıyor,Rabbim kötüye fırsat vermesin öptüm...