25 Ocak 2009 Pazar

İlk karnemiz ve Kereviz salatası...



Daha öncede sizinle paylaştığım gibi, oğlum kreşe devam ediyor. Benim bir türlü alışamamam ama oğlumun orada mutlu olduğunu görmek arasında gidip geliyordum. İki gün üst üste faaliyet içinde olan oğlum eve pek uğrayamadı :) Kendi grubundan bir arkadaşının doğum günü vardı, papyonunu taktım, parfümünü sıktım :) Meğer doğum günü çocuğuyla neredeyse aynı giydirdiğim, doğum günü partisine katıldı. Öğretmeni, oğlum Ayberk ve iki arkadaşının çete kurduğunu söyledi... Keşke dedim içimden, büyüdüklerinde de birbirleriyle görüşüyor olsalar... Bu birazda bizim elimizde galiba. Cuma günüde ilk karnesini aldı, ben beklemiyordum aslında, büyük çocuklara verirler diye tahmin ediyordum ama beni çok sevindirdi. Bu arada notları da bayağı iyi :) Kırık yok... Maşallah kreş iyi gidiyor, inşallah onun için doğru bir karar vermişimdir. Hayatında güzel bir başlangıç olur umarım. Yarın da tuvalet eğitimine başlıyorum kısmetse, bu konuda bana ip uçları verirseniz sevinirim :)


Kereviz salatamı da bugün gözümü karartıp yaptım, oysa ne kadar kolay bir tarif. Galiba hafta sonları pek yemek yapmak içimden gelmiyor :)

Tarifine gelince; 2 kereviz kullandım, hızlıca rendeleyip limon ile karıştırdım. İçerisine bir avuç dövülmüş ceviz, 2 çorba kaşığı mayonez, Yeterince yoğurt ve tuz ile karıştırdım. Üzerine de pulbiber serpip eşime servis yaptım :) Afiyet olsun...

10 yorum:

lezzetsefasi.blogspot.com dedi ki...

Ilk karne icin tum aileyi tebrik ederim .Ilk yilardaki heyecan baska olur insallah saglikla sihatle daha nice guzel karneler alirisniz .Kerevzi salatasida cok guzel olmus ellerinize saglik

nilüfer dedi ki...

kücük beyin karnesini tebrik ediyorum..insallah daha nice güzel karneler,takdirler,diplomalar almak nasip olur :)
kerevizi cok seviyorum..salatasini yemegini her türlü harika oluyor :))ellerine saglik :)

neslihan dedi ki...

Sedacığım ne güzel mutluluk,tebrk ediyorum küçük adamı.

salatan nefis görünüyor.denemedim hiç kereviz.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Ayberk beyi tebrik ederiz biz de.umarım ömür boyu güzel ve başarılı karnelerini görürsün.
tuvalet eğitimi için niye kış mevsimini seçtin Sedacım,kreşten mi öyle istediler?
zor olur bence kış günü,ben yaza bıraktım kısmetse ama gözüm çok korkuyor.sen başarınca bize tiyoları ver artık.kolay gelsin
kereviz salatası benim de çok sevdiğim salatadır.hem lezzetli hem de yapımı kolay.ellerine sağlık

derya dedi ki...

Canım gözün aydın ne heyecandır ilk karne,başarılı bir öğrencilik hayatı dilerim salatan enfes,mutlu haftalar dilerim öptüm...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
dilerim ömrü boyunca en güzel karneleri alır ve övünç kaynağınız olur.
İlk heyecan başladı, bundan sonra hayarında daha ne heyecanlar olacak. Dilerim hep tatlı heyecanlar yaşarsın.
sevgiyle kal.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Lezzet sefası; güzel dileklerin ve yorumun için çok teşekkür ederim.

Nilüfercim çok teşekkür ederim, bende bu salatayı çok seviyorum.

Neslihancım çok teşekkürler, sende benim gibi birgün gözünü karartıp dene derim :)


Yasemincim Tuğra'da Ayberk'le aynı yaşta. Yaza 3 yaşını bitirmiş olacaklar. 3 yaşında biraz daha zor oluyormuş alışkanlıklar. Artık bir şekilde başlıyım dedim bende, Yaz olsun isterdim ama daha fazla vakit geçirmek istemiyorum. İlerde daha çok zorlanmamak için denemek istiyorum. Umarım başarırım.

Deryacım çok teşekkür ederim. Bütün çocuklar hep güzel günler görürler inşallah.

Bülbülün yeri ; İçten ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim. İnşallah hepimiz çok güzel günler yaşarız.

Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

İlk karne için miniğini tebrik ederim..İnşallah her yıl bu tatlı heyacanları yaşarsınız ailecek..Kreşe vermekle bence çok iyi yapmışsın..Çocuklar için ön hazırlığın olması çok yararlı..

Kereviz salatasını bende çok severim Seda'cığım..Senin yaptığında çok nefis olmuş,ellerine sağlık canım..



Sevgilerle..

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Demek ilk karnenizi aldınız! :)
Karnesi de pek şekermiş. :)
Ayberk'in kreşteki arkadaşlarıyla görüşmesi ne güzel olur. Ben çok özenirim öyle ilkokuldan beri görüşen arkadaşlara. :)
Bu arada kereviz salatasını da pek severim, ellerine sağlık canım..
Sevgiler :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım güzel yorumun için çok teşekkürler öncelikle, beni çok iyi anlamışsın :) İlk karneniz de hayırlı olsun, her biri böyle güzel olur inşallah.. Kereviz salatan da şahane, bembeyaz olmuş, bayılırım.. ELlerine sağlık canım..