24 Aralık 2008 Çarşamba

Oyun grubuna oğlumda katıldı...

Uzun zamandır evde sürekli birşeyler yaparak canının sıkkınlığını geçirmeye çalıştığım oğlumu bugün kreşe gönderdim. Haftanın 3 günü, sabahtan öğlene kadar, kendi yaşıtlarıyla vakit geçiriyor. Bana öyle zor geldi ki, sanki bi boşluk da hissettim kendimi. Oğlumu almak için gittiğimde gününün ne kadar güzel geçtiğini yüzünden anlayabildim ve çekilen fotoğraflarla ve kamera ile bir nebze olsun rahatladım. Umarım onun hayatı ile ilgili güzel bir adım atmışımdır. Kayıt yaptırmadan önce birçok kez oğlumla orada vakit geçirdik zaten kreşin sahibide benim karşı komşum, Onun verdiği rahatlıkla, yavrumun arkadaşlarıyla güzel vakit geçirmesini diliyorum. Annelik iç güdüsüyle hep yanımda gözümün önünde olmasına alışmışım, sanırım oğlumdan çok benim bu ortama alışmam gerekiyor...

8 yorum:

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

Sedacım hayırlı olsun,çok iyi etmişsin.İnan bana kısa sürede Ayberk de olumlu değişimler göreceksin.Biz Tuğra hastalandığı için 2 ay kadar ara verdik oyun grubumuza ama devam ettiği sürece herşey süperdi.Ayrıca sen de zamanla anlayacaksın ki ayrı kaldığınız vakit sizi yakınlaştıracak ve sana da bol bol vakit kalacak evde ve dışarda.
bu arada özelden de soracaklarım var sana.bir ara sorarım

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

SEDACIM HAYIRLI OLSUN:)BENDEMI YOLLASAM NE:( BANA MAILLE ACIKLARMISIN ARKADASIM:( SEVGILERIMLE
SALIHA:)

derya dedi ki...

Canım hayırlı olsun,çok iyi yapmışsın gerçekten çok iyi olacak
delikanlı için kocaman öptüm...

Damak Tadı dedi ki...

Seda'cığım,çok iyi yapmışsın tebrikler..!Kardeşimin kızıda aynı şekilde başladı..Kreş hemen evlerinin yanındaydı..Bahçede küçük bir duvarla ayrıydı..Arada bahçeden Karya'yı kapıp çocuklarla oynatırlardı...Çok yararını gördük..Karya bu yıl okullu oldu artık..Umarım senin oğlunda güzel vakit geçirir arkadaşlarıyla..Seneye inşallah tüm gün gider..Öpüyorum yanaklarından..


Sevgilerle..

mutfakcini dedi ki...

Çok iyi yapmışsın canım.İlk günler sana zor gelir,ben de yaşamıştım aynı duyguları.Zaman geçtikçe ne kadar isabetli bir karar olduğunu görüceksin.Sevgiler..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
kuzucuğun hayatın koşuşturmasıyla tanışmış.Bilinçli bir anne olarak yaptığın bu uygulama için seni kutluyorum. Çocuklarımızı severken boğmamak ve hayata da hazırlamak gerektiğine inananlardanım.Hayatın bizlere neler hazırladığını bilmiyoruz, o nedenle ne kadar çabuk ayaklarının üzerinde durabilirlerse onlar için o kadar iyi.
Eminim ki,en kısa zamanda orası onun için vazgeçilmeyecek olacaktır.
Sevgiyle kal.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Gerçekten benden daha önce gönderenlerin olumlu düşünceleri beni çok rahatlattı. Yorum gönderdiğiniz için tekrar teşekkürler.
Sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım hayırlı olsun, bence oğlun için çok faydalı olacak.. Allah başka ayrılık vermesin..