15 Aralık 2008 Pazartesi

Garip hallerim...


Bayram tatilinin bitmesi ile biraz durgunluk olsa da, hayatın çalışmaktan ibaret olduğunu unutmamayı aklımdan çıkarmıyorum. Eşim sağolsun evdeyken, Ayberk konusunda çok yardımı dokunuyor. Yeni haftanın başında, oğlumla ben kaldığımız yerden devam ediyoruz. Sevgili Yasemin arkadaşım beni "Garip hallerim" konusunda mimlemiş. Kendisinin de dediği gibi gerçekten çok zor insanın kendisini anlatması.

1) Ailecek bir yere gideceksek, eşim sürekli beni beklemek zorunda kalır. O sırada ben bütün evi defalarca dolaşıp okur üflerim. En son kapıyı kapatıp ilk oğluma sonra eşime ve en son kendime okuyup, kazasız belasız, hayırlı bir gün geçirmemiz için dua ederim.
2) Bulaşık makinesini yerleştirirken çok planlı hareket ederim. Bütün tabak-çanak yerleştiğinde ise dolaplarımın kapakları da aynı anda kapanmış olur.

3) Alışveriş merkezinde dolanırken, gözlerim kızarır, başım bana o kadar ağır gelir ki, gezdim mi yoksa taş mı taşıdım diye hayıflanırım.

4) İzlediğim bir filmin etkisinden hemen çıkamam, uzun süre başroldeki kadın karakterinde hissederim kendimi :) ( Bu arada en son izlediğim film "50 ilk öpücük", çok öncenin bir filmi ama ben ilk defa izledim. Enteresan çok güzel bir filmdi.)

5) Bloguma yazdığım yazıyı bin kere okurum bu da yetmezmiş gibi bazen eşimden onay da alırım...

6) Oğlum ayaktayken kesinlikle uyuyamam. Sesini uyku esnasında bile duyduğum için dalamam.
Aklıma başka birşey gelmiyor bunlar da benim garip hallerim. Bende arkadaşlarımdan Saliha ve Derya'yı mimliyorum. Kolay gelsin...

13 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım çok güzel yazmışsın, şüphen olmasın :)

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım .. bayıldım garip hallerine.. özellikle filmin başrol karakteri kısmına.. şimdi düşünemiyorum bir korku filminin kadın karakterinin etkisi nasıl oluyo.:))

cevaplar çok gzüeldi gerçekten..
bu oğlun ayktayken uyuyamama kısmı sanırım tüm annelerde var... yanlız değilsin arkadaşım...

sevgiler canım

derya dedi ki...

Canım benim ne kadar birbirimizebenziyoruz teşekkür ederim ilk fırsatta cevap vericem kocaman sevgiler öptüm...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Aslıcım teşekür ederim :)

Hülyacım valla ben korku filmini hiç izleyemiyorum. Bu açıdan hiç düşünmemiştim kendimi :) Film esnasında korku dolu müziklerin çıktığı an ben kendime sığanacak bir yastık arıyorum. Teşekkür ederim :))

Deryacım merakla bekliyorum canım. Teşekkür ederim.
Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok hoşsun Seda..

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

sedacım özlemişiz seni yaa,bu arada ufaklı ayaktayken ben de uyuyamamam maalesef.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Damak tadı teşekkür ederim :)

Yasemincim ne kadar içten bir yorum bırakmışsın teşekkür ederim. Bende çok özledim...

derya dedi ki...

Canım mim'i cevapladım ve bende diğer mim'im için seninde yazmanı rica ediyorum kucak dolusu sevgiler...

mutfakcini dedi ki...

Gariplikten çok eğlenceli hallerin bunlar:) renkli.mutfak kapakları bende de aynı anda kapanıyo:) mutfak bir dakikada toparlandı hissi yaratıyo bende:)çocuklar ayaktayken ben de uyuyamam.hepimizde var yani bi gariplik:) sevgiler canım.

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

çokta garıp degılmıs hallerın sedacım:P kendıme benzettıgımdende olabılır garıp bulmamam:))))

Zarpandit :) dedi ki...

yok bunlar garip değil cogu bendede var :))

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

he mim için sagol canım en kısa zamanda cevaplıyacagım:)

bülbülünyeri dedi ki...

Canım
sağlıklı,mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle.
Sevgiyle kal.