25 Aralık 2008 Perşembe

Bekleyen bir mim var...


Bloglar içinde çok sevdiklerimin arasında yer alan Derya'cım bu mime beni davet etmişdi. Kreş hazırlıkları derken cevaplayamamıştım. Konusunu kendi sayfasında anlatmış, çok da güzel anlatmış. Ben onu aynen buraya geçiriyorum.
Bu mim bir oyun gibi. İsteyen herkes oynayabilir, kimseye paslanmıyor. Tek yapmanız gereken; Kendinize en yakın kitabı almak Sayfa 56’yı açmak 5.cümleyi bulmak. Cümleyi bu kurallar ile birlikte yayınlamak. En sevdiğiniz, en moda veya en entelektüel kitabı seçmeyip, en yakınınızdakini almak...Hadi buyrun sizlerde bu mime katılın...

Evet bende en yakınımdaki kitabı aldım ve istenilen sayfayı açıyorum...

Kitap MARIA MONTESSORI adlı dünyadaki eğitim sisteminde devrim yapan İtalyan doktoru anlatıyor, resimdeki de o bayandır...

"Yıllar boyu süren tartışmalar ve bir ülkeden ötekine göçlerden sonra, yeniden en sevdiği işi yapıyordu, meraklı ve istekli insanlara metodunu anlatmaktı bu. Hindistan'da geçirdiği günler, yaşamının en mutlu günleriydi."

8 yorum:

derya dedi ki...

Canımmmm çok teşekkür ederim bende seni çok seviyorum mime cevap yazdığın için ayrıca sağol hayırlı cumalar kocaman öptüm...

lemanice dedi ki...

çok hoş bir mim.kitapları sevdiğim için tam bana göre biri beni de mimlesin:-))))
sevgiler.

Gaye dedi ki...

çok yaratıcı bir oyun olmuş..bende deneyeceğim en kısa zamanda..sevgilerle..

hdidem95 dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara!

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Orjinal bir mimmiş :) Seda'cım yeni yılını kutluyorum, ailenle birlikte geçireceğin güzel ve sağlıklı bir yıl olmasını temenni ediyorum.. Sevgiler..

derya dedi ki...

İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
Sevgiyle kal.

mutfakcini dedi ki...

Yeni yılda sevgi dolu günler dilerim.. Mutlu yıllar.