4 Kasım 2008 Salı

Çok üzgünüm...

Kayınbabam pazar günü ciddi şekilde beyin kanaması geçirdi. Ameliyat oldu, şimdi yoğun bakımda. Dualarınızı eksik etmeyin, hayırlısıyla iyileşir inşallah. 9 sene önce yüksek şekerden ve stresten sağ tarafı felçliydi, kendi işini hallediyor ve de istediği yere yavaş da olsa gidip geliyordu. Doktorlar şimdi sol tarafına da felç gelebilir dediler. Çok zor günler yaşıyoruz. Ne olacağı hiç belli değil. Hayatın gerçeğiyle yüz yüzeyiz. Allah babacığımın hakkında hayırlısını versin, inşallah hayırlısıyla yine eskisi gibi başımızda olsun. Lütfen sizde bizim için dua edin.

10 yorum:

derya dedi ki...

Canım çok üzüldüm RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN...
Sevdiklerine bağışlasın duam sizinle,öptüm...

fatosun mutfagından... dedi ki...

sedacım gerçekten çok üzüldüm...allah şifalar versin canım..acılar çektirmesin inşallah..dualarım sizinle Allah yar ve yardımcınız olsun..dua ile..

SOFRAM dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum, dualarımız sizinle ve tüm hastalarımızla...
Sevgiler...

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Çok geçmiş olsun... Allah sabır versin, sağlık versin inşallah..
Dualarımız sizinle..
Sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım Allah'tan acil şifalar diliyorum, çok çok geçmiş olsun.. Tüm dualarım sizinle, kolaylıklar versin Allah.. Yapabileceğimiz herhangi bir şey olursa lütfen haber ver..

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

dualarımızdan eksık etmıcez ıns..cok cok gecmıs olsun acıl sıfalar dılıyorum.

nilüfer dedi ki...

cok cok gecmis olsun...insallah en kisa zamanda sagligina kavusur..dualarimiz sizinle..Allah yardimciniz olsun...

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

Ah be Sedacım canım Allah şifa versin inşallah.Umarım kısa zamanda sağlığına ve evine kavuşur.

neslihan dedi ki...

sedacığım çok geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.sevgilerimle...

mutfakcini dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun :( Allah şifa versin,ağız tadınız bozulmasın..