25 Kasım 2008 Salı

İnsanız nihayetinde...

Şu yazıma nasıl başlayacağımı çok düşündüm. Bloguma geldiğiniz ve beni yanlız bırakmadığınız için teşekkür ederim. Kayınvalidemlere akın akın başsağlığı için geliyorlar, kimse aslında farkına varamıyor gerçeğin ama günler geçtikçe üzüntü yerini özleme bırakıyor. Fotoğraf albümlerinde kalan hatıralarla yüzünün ifadesi uzun uzun izleniyor ve o resmin elimizde oluşuna seviniliyor. Oğlum Ayberk seneler sonra belki bu günlerden bir parça hatırlayacak, bende aslında dedelerimi hiç tanımadım. Bir sahne kaldı sadece dedemle ilgili hatıralarımda. Babacığımızın yattığı yer çok huzurlu, başını camiye çevirmiş, esintili bir tepede bıraktık onu. Bunları sizi üzmek için yazmıyorum, her insanın başına gelicek, her ne kadar hiç bizim başımıza gelmeyecek gibi düşünsek de. Hayat devam ediyor, çalışanlar iş başı yapıyor, evde olanlar çamaşırlarını, yerleri toparlıyor ve günler üzerine günler biniyor, hayat devam ediyor...
Sağlıcakla kalın, Allah sevdiklerimizle sınamasın inşallah. Bu yazıyı size yazmayı bir borç bildim. Sizler gönülden dualarınızı eksik etmediniz biliyorum.
Benim burada kocaman bir ailem var...
Sevgiler...

13 yorum:

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

sedacım maalesef ki hayat böyle işte,her acı da zamanla azalıp yerine sadece özleme bırakıyor.hiç dinmeyecek sandığımız acılar şimdi ne kadar uzak oysa.Allah yerini nur etsin inşallah,sizlere uzun ömürler vresin.

mutfakcini dedi ki...

Aile efradından biri ağır hasta olduğunda,ya da vefat ettiğinde hiç bi şey eskisi gibi olmayacak gibi geliyor.Ben de bunu yaşayan biri olarak seni çok iyi anlıyorum.Aynı acı kalmayıp hafifleyerek yerini her geçen gün şiddetli bir özleme bırakıyor..ve çaresizliğie..Ama elden gelen bir şey gelmiyor..Kayıplarımız azken hayatın,bu günlerimizin tadına varalım..sevdiklerimizin ,büyüklerimizin çoğu henüz yanımızdayken..sevgiler canım..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım çok incesin, çok güzelsin.. Haklısın, hayat böyle işte, herşeye rağmen devam ediyor.. Allah arkada kalanlara sabır versin, kayınpederinin mekanı cennet olsun..

antepası dedi ki...

Hayat iyisiyle kötüsüyle devam ediyor.Allah başka acılar göstermesin.Mutluluklar.

derya dedi ki...

Canım benim çok haklısın ölümü aklımıza getirmek istemiyoruz,ben rahmetli anneciğime doyamadan kaybettim senelere geçmesine rağmen hep aklımda hep gözüm yaşlı,çok haklısın Rabbim evlat acısı göstermesin,sizlere sabır versin kocaman öptüm...

Damak Tadı dedi ki...

Canım Allah sabırlık versin..Mekanı cennet olsun..Bundan sonrası zor, çünkü alışmak kolay olmuyor..Bir gün hepimizin kapısı çalınacak..Zor işler Seda'cığım,hemde çok zor..Allah hepimizin yardımcısı olsun..Kayınvalidene sabırlıklar diliyorum canım..


Sevgilerle

bembi dedi ki...

Allah geride kalanlara sabır versin.. Huzur içinde yatsın kayınbaban...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle,
sevgiyle kal.

hdidem95 dedi ki...

insanoğlu aslında bir varmış bir yokmuş ile başlayan masal gibi kayınpederine allahtan rahmet geride kalanlarada sabır diliyorum canım sevgiler

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ALLAH SABIR VERSIN..ATES DUSTUGU YERI YAKAR DERLER YA...RABBIM SIZLERE HAYIRLI ÖMURLER VERSIN..

SEVGILERIMLE..

ebrulitatlar dedi ki...

Seda'cım öncelikle başınız sağolsun diyorum. Çok üzüldüm. Allah sabır versin. Aynı rahatsızlığı annemde geçirdi maalesef. Çok şükür şu an yaşıyor ve felçlide olsa bir şekilde hayatını idame ettirmeye çalışıyor. Çok zor bir hastalık. Allah hasta olan herkesin yardımcısı olsun.
Ben Kabataş Ticaret Lisesi 91mezunuyum. Şu anlık devam etme gibi bir isteğim yok ama, Nisan ayı bir gelsin bakalım düşünebilirim. Neden olmasın.
Sevgilerimi gönderiyorum, tekrar başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun..

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Başınız sağolsun canım.. Allah sabırlar versin. Sedacım ben de bu sene 13 şubatta dedeciğimi kaybettim. Neredeyse bir sene geçmiş.. Onsuz bir hayata alışmak zor oldu ama insan her şeye alışıyor. Zaman zaman içim burkulsa da elimden bir şey gelmiyor işte. Sanırım ölümden almamız en büyük ders, şimdi yanımızda olanlara sıkı sıkı sarılmak ve onlara sevildiklerini hissettirmek..
Kendine iyi bak canım..
Sevgiler..
Pınar

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Pınarcım seninde başın sağolsun. Dediğin gibi sevdiklerimizin kıymetini daha çok bilmemiz lazım.
Sevgiler