6 Kasım 2008 Perşembe

...

Yorum gönderen ve dualarını eksik etmeyen herkese teşekkür ederim. Durumu hala ciddi. Hayatın insana neler göstereceği hiç belli değil. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. Eşim dün o üzgün haliyle bir tatlı almış, blogunun 1. senesi kutlu olsun dedi :(( Umudumuzu kaybetmiyoruz, Allah'ım herşeyin hayırlısını nasip etsin. Gözünü açsa, konuşsa diye bekliyoruz. Rabbimden umut kesilmez. Eşime ve ailesine de güç kuvvet versin inşallah. İşte böyle arkadaşlar, sizleride üzmek istemiyorum ama dualarımız sizlerle diyen herkes beni çok mutlu ediyor, birimizin duası kabul olur, kim bilir.
Sağlıcakla kalın...

12 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
kayınbabanını durumunun düzelmesi için dua ediyorum.
Dünyanın hali bu işte. Maalesef ne yaşanması gerekiyorsa yaşanacak.Allah hepinize yardım etsin.
Bu arada blogunun 1.yaşını da kutluyorum. Daha nice güzel yıllara.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım dualarım sizinle inşallah Rabbim sevdiklerine bağışlar,öptüm...

Tijen dedi ki...

Seda'cığım,
Hayırlısı neyse o olsun diyeceğim. İnsan bilemiyor ki hangisi daha iyi. Sana, eşine ve tüm ailenize geçmiş olsun diyorum.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım Allah'tan ümit kesilmez, herbirinize sabır ve kolaylık versin.. Tekrar acil şifalar diliyorum.. Lütfen gelişmelerden haberdar et bizi..

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

allah acil şifa versin, sevdıklerıne bağışlasın...
bizden şunu soyle eşine; güçlü olması lazım cunku o da bir baba sanırım.... sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

YA RABBİ KALPLERİMİZİ DİNİN ÜZERİNDE SABİT KIL..AMİN...HAYIRLI CUMALAR

banu gökşin dedi ki...

canım Allah şifa versin İnşallah sevdiklerine kavuşur.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Sedacım, Allah şifalar versin Kayınpederine.

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

Sedacım Allah kolaylıklar versin.hiç kolay değil hasta beklemek.nedir son durum merak ettim

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım nasılsın? Olumlu herhangi bir gelişme var mı?

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
dilerim,kayınpederin daha iyidir.
Sevgiyle kal.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Herkese tekrar tekrar teşekkür ederim ama kayınpederimin durumu hala ciddi. Bir kaç güne kadar hastane değişikliği yapacaklar.
Sevgiyle kalın...