20 Ekim 2008 Pazartesi

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü...

Akşam bilgisayarımın karşısına geçip maillerimi aldım ve Sevgili Fatoş'dan gelen maille çok mutlu oldum. Blogunda bana ait bir ödül olduğunu yazmışdı mailime. Bu sabah da aynı ödül mutluluğunu sevgili Mutfakcini vermiş. Çok teşekkür ediyorum.Ödülün amacı arkadaş listenizdeki bloggerları dünya çapında tanıtabilmekmiş..ve sizi seçen arkadaşınızın listesindeki isimlerden 1 fazla olmalıymış.

Bende yorumlarını benden eksik etmeyen, blogumda "takip ettiğim arkadaşlarım" kısmındaki tüm blogculara ve blogu olmayan ve güzel yorumlarıyla hep yanımda olan tüm sevdiklerime vermek istiyorum.
Sevgiyle kalın...

2 yorum:

derya dedi ki...

Canım benim senin gibi bir dosta ne ödül verilse azdır,öptüm...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım teşekkürler, seni bekleyen bir ödülün daha var :)