21 Ekim 2008 Salı

Mutluluk Tablosu...



Evini bir parti sonrası saatlerce toplamak için uğraşıyorsan,
Bir çok arkadaşın var demektir

Faturalarını ödeyebiliyorsan,
Bir işin var demektir.

Pantolonun biraz sıkıyorsa ,
Aç kalmıyorsun demektir.

Gölgen seni izliyorsa,
Güneş ışığını görüyorsun demektir.

Otobüsten indiğin yerden işyerine yolu uzun buluyorsan,
Yürüyebiliyorsun demektir.

Hükümet hakkında eleştiri yapabiliyorsan,
Konuşma özgürlüğün var demektir.

Yanındaki adamin sesinden rahatsız oluyorsan,
Duyuyorsun demektir.

Camları silmen , çatıyı onarman gerekiyorsa,
bir evde yasiyorsun demektir.

Doğalgaz faturan yüklü geliyorsa,
Isınıyorsun demektir.

Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırların varsa,
Yığınla giyeceğin var demektir.

Çalar saatin sabahın köründe çalıyorsa,
Yaşıyorsun demektir.

Aksamları kendini yorgun hissediyor ve bacakların ağrıyorsa,
O gün üretici olmuşsun demektir.
Bir blogun varsa ve yorum alıyorsan,
seviliyor ve takip ediliyorsun demektir :)

VE TÜM BUNLARIN FARKINA VARABİLİYORSAN!
MUTLUSUN DEMEKTİR

MUTLULUK...
Sorunsuz bir yaşam değil,
Onlarla başa çıkabilme yeteneği demektir...
Arkadaşım Yeşim mail olarak göndermiş bu güzel yazıyı. Bende sizlerle paylaşmak istedim. Gerçekten çok güzel dimi...

16 yorum:

derya dedi ki...

Canım bu tablo banada mail olarak gelmişti,insanın etrafında sizler gibi dostları varsa zaten mutludur çok seviyorum dostlarımı,iyi ki varsınız öptüm...
iyi akşamlar canım

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

AY COK GUZEL,BENDE YAYINLAYABILIRMIYIM KOPYALAYARQAK..SEDA NE GZUEL SEYLER PAYLASIYORSUN YA..CANIM:))

HIC SIKILMADAN SONUNA KADAR OKUDUM:pp

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Deryacım çok teşekkürler.

Salihacığım tabiki
yayınlayabilirsin.

Beğenmenize sevindim :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Seda..Ne kadar güzel..ne kadar doğru..Çok severim Bidin Dino'nun mutluluk tablosunu.Beni çok duygulandırır.Mutlu olmayı bilmek,azla yetinmek lazım.Sevgiler..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Adsız arkadaşım gerçekten bu resim beni de çok duygulandırıyor. Hep mutlu olmanı dilerim.
Sevgiyle kal...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ne kadar pozitif bir yaklaşım.. Şu aralar pek negatif olan bana enerji verdi.. Teşekkürler Seda'cım..

peynir hösmelimi dedi ki...

Harika bir yazi canim.
Okuyunca her satirinda "dogru"dedim.
cok hosuma gitti.
Sevgiler.

antepası dedi ki...

Çok güzel unuttuğum bazi şeyleri hatırlattı bana sağol.

mutfakcini.blogspot dedi ki...

Sevgili Seda..Ne kadar güzel..ne kadar doğru..Çok severim Abidin Dino'nun mutluluk tablosunu.Beni çok duygulandırır.Mutlu olmayı bilmek,azla yetinmek lazım.Sevgiler..
Adsız yollamışım yine:)

neslihan dedi ki...

Sedacığım çok güzel ve haklı bir yazı,günlük koşuşturmada şükretmeyi unuttuğumuz şeyler bunlar...

sevgilerime

Sofra Şenliği dedi ki...

Ayy çok güzel bize de uyuyor. Paylaştığın için teşekkürler. Mutluluk paylaşıldıkça artar.
Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Bu mailde geçen yıl gelmişti bana..Epeyce saklamıştım işdeki bilgisayarımda..Sonrasında hepsi uçtu virüs girince..))

Ne güzel bir tablo değilmi Seda'cığım..Keşke bu tablodakiler gibi hep mutlu kalabilseydikde fazla bir şeyimiz olmasaydı..

Gönlüne sağlık tatlı Seda'm..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
çok hoşuma gitti. Okurken anladım ki, ben mutlu biriymişi. Sizler gibi arkadaşlarım olur da nasıl mutlu olmama değil mi?
Sevgiyle kal.

ela'M dedi ki...

Kalabalık aile olmak ne kadar da güzel değil mi? Resim de yazı da harika. Elinize sağlık

sude dedi ki...

kac defadir okuyrum bilmiyorum.ilk kez yayinladiginda gormustum, okudum..ve bayildim. ne kadar guzelmis. ara sira donup okuyorum.. tesekkurler sedacim..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sudecim senin yorumun sayesinde bende tekrar dönüp okuyabildim...
Ben teşekkür ederim yorumun için.
Sevgiler