12 Ekim 2008 Pazar

Hayalkırıklıklarım,gerçekleşen hayallerim ve şimdiki hayallerim...


Sevgili Yasemin'in bloguna uğradığımda, uzun ve güzel yazısına rastladım, sonunda da ismimi görünce çok sevindim. Teşekkür ederim.
Kendimce cevaplamaya çalışacağım..


Ben Ticaret lisesi mezunuyum. Erken yaşta stajyerlikle başlayan iş hayatımda en önemli safhayı, Üniversiteyi arka planda bıraktım. Eşimlede çalıştığım yerde tanışıp evlendikten sonra bile farkında değildim aslında neyi yapmadığımın. Ne zaman ki oğlum, yavrum dünyaya geldi ben bu konu üzerinde çok düşündüm, çok üzüldüm ve gerçekten o şartlarda farkında olamadığım bazı gerçeklerin şimdi farkına vararak kendime çok kızdım, üstelik o kadar çok zamanım vardı ki bunun için. Ticaret lisesi okuduğumdan dolayı, derslerimiz hep meslek üzerineydi, bu amaçla yetiştim ve işyerinde gerçekten başarılı olmuştum. Özel bir firmanın finansını ben ele almıştım ve çok erken yaşda. 7 sene süren iş hayatım evladımız olsun dememizle ve ben kendim büyütmek istediğimden dolayı son buldu.

Geçmiş de yaşadığım hayalkırıklığım şimdinin hayali olacağını nerden bilebilirdim. Şu anda elimde bir fırsat var. İnşallah kısmet olursa meslek liselerine uygulanan sınavsız geçiş den faydalanmak istiyorum.( Mezun olalı çok seneler geçti ama yapabilirim umarım) Gerçekten kendim için değil. Oğlum okuduğunda benimle gurur duysun diye istiyorum. Bu benim düşüncem tabi. Katılan olabilir, katılmayan da. Böyle bir fırsatım olmasaydı zaten çok zordu gerçekleşmesi. Tabi daha hiç birşey belli değil. Başvuru zamanını bekliyorum.

Şimdiki hayallerime gelince, çok şükür beni anlayan ve seven bir insanla evliyim. Rabbim bir evlat nasip etti. (Allah bozmasın cümlemizinkini). Oğluma rahat bir gelecek sunmak hayalim.

Tabi bende içimden geçiriyorum, hani şöyle Ayvalık da bahçeli bir evim olsun :) Ondan sonra müşterisi vızır vızır olan şirine bir yemek dükkanım olsun. At çiftliğim olsun :) Hayallerim çokdur benim ama zararsızdır. İmkansızı da bilirim, şükretmeyide.. Bu günüme çok şükür. Umarım herkesin hayali hayılısı ise olur. Mutluluk getirecekse inşallah.

Bende, benim gibi içini dökecek olan birisini seçiyim artık :) Sevgili Aslı'yı mimliyorum.



Bu yazımı gelecekten 2013 yılından yazıyorum. Anadolu Üniversitesi İşletme Yönetimi bölümünü bitirmiş ve hayalini gerçekleştirmiş biri olarak söylemek istediğim hayallerinizin peşinden gidin, hayırlısı ile Rabbim izin verdiği sürece olmayacak hiçbirşey yok.

:)
 

Resim internetten alınmıştır

10 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Seda merhaba.Okuduğumda çok şaşırdım. Yazında birebir beni anlatmışsın sanki. Bu kadarmı benzerlikler olur. Bende Ticaret Lisesi mezunuyum(Hangi okul ve hangi dönem olduğunu merak ettim) Bende yüksekokul okuyamadım ve bunun için şu anda çok pişmanlık duyuyorum. İş hayatımıda çocuğum için bıraktım. Seninle bu anlamda benzer şeyler yaşamışız. İnşallah hayatının bundan sonrasında tüm hayallerin istediğin şekilde, seninle olması dileğiyle,sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım neden bilmiyorum ama gözlerim doldu, sanırım "oğlum gurur duysun" deyişinden.. Seni anladığımı düşünüyorum ama şuna da tüm kalbimle inanıyorum ki, sınavsız geçiş gerçekleşmese de oğlun senin gibi fedakar ve şefkatli bir anneye sahip olduğundan kendini çok şanslı hissedecektir.. Örneğin ben annem gibi bir anneye sahip olduğum için şükrediyorum ve onunla gurur duyuyorum.. Dilerim herşey gönlünce olur.. Sobe için de teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım.. Sevgiler..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
yazını okudum ve ne kadar iyi bir anne olduğunu anladım. Hayallerin de bile artık çocuğun var.Onun için en iyi olmak istiyorsun.Eminim başarırsın.
Şükrettiklerinde, hayallerin de çok güzel. Hayaller olmadan dümdüz bir hayatın güzel olmayacağını düşünüyorum.
Sevgiyle kal.

peynir hösmelimi dedi ki...

canim cok güzel bir yazi olmus.
hepimizin hayali degilmidir evlatlarinin güzel bir gelecegi olsun.Ilerde cocuklarimiz takdir etsin bizleri.
Ama en cokta su at ciftligi hosuma gitti.
Benimde hayalimde sehirden uzak bol hayvanlari olan bir ciflik:))
Sevgilerle.

mutfakcini.blohspot.com dedi ki...

Merhaba.Anneliğin özelliği ve güzelliği işte yine.Her hareketimiz,her hayalimiz her aldığımız nefes çocuklarımzıa endeksli.Gurur duyulacak bir anne olduğun ortada,ilerde çocuğuna sadece onaylaması kalıyor.Her hayalin gerçek olsun :)

derya dedi ki...

Canımmmm Rabbim herşeyi o güzel kalbine göre versin inşallah kocaman öptüm...

banu gökşin dedi ki...

canım benim bende kızmeslek ev yönetimi mezunuyum dıs tıcaretı kazandım yarısında okumadan bıraktım. 27 yasında aklım basıma geldı kızımı kucagıma alınca üniversite okumalıyım dedim ve AOF ev idaresine girdim okudum . sende basarırsın istemen yeterli basarının yarısı.

öptum senı sevgıler..

Damak Tadı dedi ki...

Seda'cığım güzel arkadaşım,yazdıklarını okuyunca çok duygulandım inan..İnşallah yavrun için dlediğin tüm hayallerin gerçek olur..Yaşamış olduğun hayalkırıklıklarını ise bundan sonra yaşayacağın güzellikler unutturur..Hep mutlu ol tatlım..


Sevgilerle..

derin-vadi.blogspot.com dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin. Son nefese aynı gider inşallah. Bu konu çok hassas olduğum bir konu güzel şeylerin hala olduğunu görünce seviniyorum. Herşey gönlünüze göre olsun.

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

sedacım umarım istediğini yapabilirsin ama emin ol ki oğlun seninle gurur duyacak.iş hayatını kenara atıp onu kendi ellerinle büyüttüğün için çoktan haketmişsin bunu zaten.