8 Eylül 2008 Pazartesi

Sultanahmet Meydanı...

Dün çok hareketli ve güzel birgün geçirdik. İlk önce ehliyetimi 3 sene önce almama rağmen, oğluma hamilelik ve bebekliği derken, direksiyon çalışmaları bu güne kısmet oldu. İlkinde biraz korksam da, araba kullanma aşkı ile yenmeyi başardım. 22 km.yol yaptım. 80km. hızla 3. viteste gitmişim :) Eminim gülüyorsunuzdur ama benim için önemli bir adımdı :)
Oğlumun bu arada arka koltukta uyuduğunu fark edince eve dönmeden, zaten gitmek istediğimiz Sultanahmet'in yolunu tuttuk. Biraz ağaçların altında, biraz kitap fuarında, biraz da arka sokaklarında gezindikten sonra muhteşem ezan sesiyle orucumuzu açtık.
Çimenlerin üzeri tamamen doldu, bizde kendimize bir köşe bulduk :) Ordaki hissiyat gerçekten çok farklı. Kısmet olursa Ramazan bitmeden bir kez daha gitmek istiyorum. Kitap fuarından birkaç kitap aldım ve en son caminin mahya ışığının güzelliğine bakarak yola koyulduk.
İnsanların bir arada olması, kimi tepsisiyle, kimi termosuyla, kimi de taburesiyle tam teşekküllü olması bazen güzel sahnelere de tanık oldu. En çok da çocuklar bu kadar kalabalığın içinde bir sanatçı gibi herkese gülüp gönüllerince oynadılar...
www.sedaningunlugu.com

10 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ne güzel yapmışsın.Dilerim Allah kazasız belasız, iyi günlerde araba sürmak nasip etsin.
Sultanahmet camii benide büyüler. Ne zaman İstanbul'a gelsem, muhakkak uğrarım.
Sevgiyle kal.

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

Sedacım ne güzel yapmışsın direksiyona geçmekle.ben de 10 yıllık ehliyet sahibi olarak hala cesaret edemiyorum trafiğe çıkmaya.eşimin zoruyla birkaç defa çalıştım ama istanbul trafiği inan beni ürkütüyor.umarım ben de senin gibi cesaretimi toplar ve bu işi hallederim.
biz de cmt gecesi iftar sonrası sultanahmete gidelim dedik ama yemekten sonra üzerimize ağırlık çöktü kaldık.ama her ramazan mutlaka bir gece gideriz,orası ayrı bir güzeldir

AYLİN dedi ki...

selam benim ehliyetim yok daha dünde sizin gibi ama bir farklaki ben ilk defa şöför koltuğuna ourdum ama sonuç pek bi başarısız bakalım ,inş bende öğrenebilirim :)

neslihan dedi ki...

Sevgili Seda ne güzel bir akşam geçirmişsiniz,dediğin gibi oraların ortamı ayrı bir güzel.ben de nasip olursa bir Ramazanda birkaç gün de olsa İstanbulda olmak istiyorum.inşallah nasip olur.

ehliyet işi harika, bence her bayan öğrenmeli.ben de bu sene alıcam inşallah.eğitiminde başarılar.iyi iftarlar.sevgilerimle...

Zehra dedi ki...

Sevgili Seda... cesaretle bu araba kullanma isini yenersin hic merak etme.Bende ilk ehliyetimi aldigimda korkudan tir tir titrerken simdi sanki hep kullanmisim gibi kullaniyorum.Bu is tercrübeyle cözülür.Devam et...bu arada Sultanahmette ramazani bene gece yil yasadim ve bayildim. Bu kadar keyif alacagimi hic ummamistim. Ne olur bir sonraki seferde benim icin de dinle ezani...sevgiler, zehra

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Bülbülün yeri çok teşekkür ederim.

Yasemin'cim iyiki o zamanlar bir vaktini bulup ehliyetimi almışım. Çalışmaktan o zamanlar pek fırsatım olmuyordu. İşten çıkınca ilk işim ehliyet oldu. Şimdi gerçekten çok kararlıyım. Allah'ın izniyle olucak inşallah.

Aylin'cim inat ettim resmen. Bir şekilde herkes kullanıyor. Neden bizde dahil olmayalım :)

Neslihan'cım inşallah sende dilediğin gibi ehliyetini alır ve Ramazan da gönlünen geçtiği gibi Sultanahmet de olursun. Gönülller bir olsun. Teşekkür ederim canım.

Zehra'cım çok teşekkür ederim. Güç geldi resmen. Ezanı senin için de dinliycem canım. Sevgiler...

mutfakcini@blogspot.com dedi ki...

İlk araba kullanmaya başladığımda yanımda hep cesaret verecek biri olsun isterdim.İlk yalnız çıktığımda eve dönüşüm kabustu:)Tecrübe edinene kadar hayli çabaladım.13 senedir de zevkle kullanıyorum:)Cesur ve temkinli olup Bağdat ı yakın edersin kendine.Ben hiç Sultanahmette iftar karşılamadım.Deneyeceğim..

Asiye dedi ki...

Sevgili Seda; Çok çok güzel mesajın için teşekkür ederim canım. Beni ilk kutlayan sendin :) Çok incesin teşekkürler.
İyi tahmin etmişsin :) 80 km.hız ile 22 km.yol yapmak deyince hakikaten tebessüm ediyordum :)Sebebini aşağıda anlatacağım :)
Uzun yıllar oğluşunla birlikte güzel sürüşler dilerim canım.
Ben ilk yalnız sürüşümü oğlum ilkokula başladığı gün, oğlumu okula götürmek için yapmıştım ve oğlum ehliyetini alana kadar da devam etti bu sürüşler :) Şimdi mi :) Artık oğlumla giderken direksiyonda kesin oğlum oluyor vermiyor bana :) Ben ancak kızım daha ehliyet almadığı için, kızımla çıktığımda yada yalnız çıktığımda araç sürebiliyorum. Oğluşun büyüyüp direksiyonu senden aldığı günleri allah sana da nasip etsin inşallah, güzel bir duygu.
Ne kadar güzel kalabalıkla manevi değerleri paylaşmak, ne güzel yapmışsınız. Yaşanılası değerlere sahip çıkmak, yaşamak, o sonsuz hazı hissetmeyi ne güzel anlatmışsın, yaşıyor gibi huzur duydum.
Ailen ile birlikte mutlu paylaşımlara...
Sevgilerimle

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım kısmetse biz de bu akşam orada olacağız, geçen sene de gitmiştik, ben de heyecanla bekliyorum.. Direksiyon konusunda seni tebrik ediyorum, ben ehliyeti olup da trafiğe çıkamayanlardanım.. İnşalah senin gibi ben de korkumu yenebilirim.. Bu korkunç İstanbul trafiğinde biraz zor görünüyor gerçi..

birdutmasali dedi ki...

sedacığım çok sevimli bir yazı bu :))
harikasınn..
bende diyorum bu trafik neden bukadar kalabalıklaştı :)))))

çok svglr.. hayrlı ramazanlar canım..