4 Eylül 2008 Perşembe

Sobelendim...


Sevgili Aslı'cım beni sobelemiş. Teşekkür ederim. Bende kendimce sorulara cevap vermeye çalışacağım.
İnternetten bulduğum resimde bu konuya renk kattı :)
1.Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

05.11.2007 de başladım. Heyecanla 1 yaşına basmayı bekliyorum :)

2. Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?

Ben bu blogu oluştururken çizgim çok çeşitliydi. Bannerımdan da belli olduğu gibi, yemekten örgüye, kitaplarımdan, gezmelerime, eşyalardan, pastalara yer vermiştim zaten. En önemlisi bir günlük açtım ve hayattan birşeyler paylaşmak için burdayım. Çizgimde olduğumu düşünüyorum, Her ne kadar yemek ağırlıklı olsa da...

3. Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

Blogum benim hayatımı dolduran, mutlu olduğum bir yer. Buna güzel paylaşımlar ve içten yorumlar dahil olunca daha da mutlu oluyorum. Bunun bir sonu yok, en azından şu an bitmesini hiç düşünmüyorum.

4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

En başta olduğundan daha da severek ekliyorum yazdıklarımı. Bekleyişin olduğunu bilmek daha da önemli kılıyor aslında. İlk zamanlar bunun sadece kendime ait bilgilendirme blogu olduğunu düşünerek açmıştım. Yaptığım ne varsa unutmamak ve tekrarlayabilmek için. Birilerinin benim blogumu tıklayarak kendinden bir yorum eklemesi, tarifi imkansız mutluluk oldu. O nedenle bu zorunlu bir hal almanın dışında, benimde severek yaptığım bir iş oldu.

5. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Eşime sorarsan evet :) Akşamları yemek saati bittikten sonra ya da gün içinde oğlum uyurken eklemeye çalışıyorum. Ailemin zamanından çalmadan, sessizce bir an kayboluyorum :)

Sorular bitti, şimdi sıra bu konuda sobelenmemiş olan arkadaşlarımı sobelemek de...
Bende Sevgili Fatoş ve Yasemin'i sobeliyorum.
Sevgiler...


2 yorum:

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

sedacım çok saol sobe için.en kısa zamanda geliyor cevaplar

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım oyuna katıldığın için çok teşekkürler, zevkle okudum yazdıklarını :) Resim de çok şeker..