21 Eylül 2008 Pazar

Güzel bir sobeee...

Sevgili Deryacığım beni sobelemiş, teşekkür ederim canım. Şimdi sırada sorular ve cevapları :)

İsminiz?
Seda
Nerelisiniz?
Sinop

Yaşadığınız yer?
İstanbul

Mesleğiniz?
Muhasebe

Hobileriniz?
Gezmek, yağmuru izlemek, kendimi dinlemek için dinlenmek ve bir fincan Türk kahvesi :)

Evli misiniz?
Evet, 5 seneyi bitirdik...

Kaç çocuğunuz var?
Yakışıklı 26 aylık, Ayberk adında bir oğlum var.

En sevdiğiniz yemek?
Bamya ve baklanın harici diğer her yemeği severek yerim :)

En sevdiğiniz tatlı?
Künefe ve halka tatlı :) Gördüğüm zaman dayanamam, hatta künefeyi yemek için referanslı biryer tercih ederim.

Sevdiğiniz müzik türü?
İlle de bunu dinlerim diye birşey yok ama, slow müziklerden daha çok hoşlanıyorum. Ruhum dinleniyor.

Nerelere gitmek istersiniz?
Bu çok genel bir soru ama vatanımda görmek istediğim yerler, Urfa, Antep, Yurt dışından ise Viyana ve Paris olabilir ama en çok şu an olmak istediğim yer Ayvalık...
Sorulara cevap verirken aklıma okul yıllarında yaptığımız hatıra anketleri geldi. Özlemişim galiba, acaba şu anda benim cevapladığım bir anket defteri, hala biryerlerde sağlam birşekilde duruyormudur. Kimbilir neler yazdım :)

Eveeet şimdi bende sobelenmeyen arkadaşlarımı sobeliyim.

Asiye, Yasemin, Aslı, Özlem, Sofra Şenliği 'ni sobeliyorum.
Kolay gelsin :)

Resim internetten alınmıştır.

6 yorum:

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

arkadaşım sağolasın,hadi bakalım sıra bende yani.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım teşekkürler, en kısa zamanda yanıtlayacağım.. Senin cevaplarını okumaya başladığımda benim de aklıma o anket defterleri geldi.. Ne büyük bir heyecanla doldururduk onları :)

peynir hösmelimi dedi ki...

Sedacim bende okurken eski günlere gittim.:))
Cok güzel cevaplarin begendim.
Iyi haftalar.
Sevgiyle kal.

hdidem95 dedi ki...

cevaplarınızla sizi bir parça daha tanımış olduk:) sevgiler

mutfakcini.blogspot dedi ki...

Tanışmak için çok güzel bir oyun:)

sofraozlemi dedi ki...

canım nazik davetine çok teşekkür ederim.yoğun olduğum için cevap yazamadım kusura bakma..ama daha önce ben bu sobeye cevap vermiştim sanırım..yinede hatırlanmak çok güzeldi..teşekkür ederim:)