24 Eylül 2008 Çarşamba

Eylül benim...


Eski bir anımdan başlamak istiyorum yazıma. Seneler önce ben daha bekarken, babam ablamın doğum günü için pasta almak istemiş, bu kutlamanın ilk olduğu bir doğum günü. 4 kardeşiz biz. Hani biz kıskanmayalım diye babam hepimizin baş harfini yazdırmak istemiş pastanın üzerine :)

Pastacıya başlamış saymaya, "S", "H", "U", "G" Benim diğer adım da Hatice. Babam "H" harfini söylerken "Haş" der her zaman. Pasta akşam eve geliyor ama biz yazılanlardan pek birşey anlayamıyoruz :) "SHAŞUG" :) Adamcağız, söylendiği gibi yazmış meğerse. Biraz evde gülmece oldu, biraz da doğum günü akşamlarına açılış yapmanın sevinciyle pastalarımızı yemiştik. O gün bu gün kutlama adında pastalar alındı teker teker kesildi. Şimdi 2 kardeş evliyiz, diğer kardeşlerimde biri Sakarya'da üniversiteye başladı, diğeri de çalışma hayatına...

Şimdi evliyim çok şükür beni seven bir eşim ve benim çok sevdiğim bir oğlum var. Ben çekirdek ailemi çok seviyorum. Allah herkesi evinde mutlu ve huzurlu etsin inşallah. Eşim saat 00:00 yi vurduğunda doğum günümü kutladı, ilk kutlayanım oldu. Sana burdan çok teşekkür ederim hayatım.
Eylül benim dedim ya, ben Eylül kızıyım. Tam bir Teraziyim ayrıca :) ama dengelisinden, en azından öyle söylerler :)

İyi ki doğdum :) İyiki böyle bir aileyi Rabbim bana nasip etti.



Resim intrnetten alınmıştır.

15 yorum:

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

BEN TERAZI BURCLARINI SEVERIM...GERCI BURCLARA GÖRE HARAKET ETMEM AMA BAZEN OYLE SEYLER DENK GELIYORKI HIMM BU BAŞAK KADINI YA VEYA YENGEÇ OLDUGU ICIN BÖYLE:) DIYIVERIYORUM...

AMA SEDACIM BENIM TANIDIGIM BUTUN TERAZI BURCLARI DENGELİ,DÜZENLİ,İSTİKRARLI INSANLAR..COK GIPTA EDERIM TERAZI DOSTLARIMA...BAZEN ASLAN OLACAGIMA,TERAZI OLSAYMIŞIM DERİM :(HATTA..CUNKU IKI TERAZI DOSTUMDA HAYATLARINDA COK BASARILAR..ALLAH DAIM ETSIN:))

VELHASIL COK UZATTIM AMA DEMEK ISTEDIGIM HAYATIMA GIREN 3. TERAZI ARKADASIMSIN:) IYIKI VARSIN CANIMMM:)

Alper Şakir dedi ki...

Ne demek hayatım, iyi ki doğdun iyi ki varsın.
Hep beraber nice nice güzel ve mutlu yıllara... Allah seni başımızdan eksik etmesin hayatım.

derya dedi ki...

Canım benim nice senelere ne tesadüf bu bende Eylül 25'liyim ve tipik teraziyim,o yüzden seni belkide kendime bu kadar yakın görüp çokkk sevdim...
Rabbim hep yüzünü güldürsün,sevdiklerinle,canın eşin ve oğlunla uzun,sağlıklı,hayırlı seneler dilerim.

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
doğum günün kutlu olsun. Allah eşinle ve çocuğunla nice yıllara nasip etsin.
Bizimle dostluğun da hep sürsün.
Sevgiyle kal.

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

İyi ki doğmuşsun Eylül kızı,nice seneler inşallah oğlunla ve eşinle beraber.

mutfakcini dedi ki...

Merhaba..ben balık burcu olup yükselenim terazi:)Ama insanlar 30undan sonra yükselenin özelliklerini taşırmış.Doğum gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum.Eşiniz,çocuğunuz ve sevdiklerinizle mutlu yıllar..Daha nice yaşlara..

Limonlu Kek dedi ki...

Evet iyiki doğdun, iyiki buradasın, Allah ağız tadınızı kaçırmasın, sevgiler...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Salihacığım bence sen çok özel bir aslan burcusun :)

Deryacığım sevgiler karşılıklı canım. Bende aynı şekilde kendimi sana yakın buluyorum ve sana da nice mutlu yıllar diliyorum canım.

Bülbülün yeri çok teşekkür ederim. Güzel dileklerin ve bir arada olmamızı temenni ettiğin için...

Yasemincim çok teşekkür ederim. Hep beraber inşallah...

Mutfakcini ben yükselen burcumu bilmiyorum aslında, acaba nedir bak merak ettim :) Çok teşekkür ederim içten yorumun için...

Limonlu kek teşekkür ederim. İyi temenniler hep sizlerinde olsun inşallah.

Asiye dedi ki...

Sedacığım, yeni yaşında mutluluk ve başarı dilerim. Sevdiklerinle birlikte daha nice yaşlar dilerim canım.
Güzellik, sevimlilik, uyumluluk, zarafet, romantiklik, incelik, çekicilik, tarafsız İyi niyetlilik, alımlı ve akıllılık terazide mevcutmuş :) Olumsuz özelliklerini yazmayacağım :)
Hoş kendi olumlu özelliklerimi tamamen taşıdığım gibi olumsuz özelliklerimi de çok seviyorum ben. Olumsuzu böyleyse ohhoooo ben süperim derim hep :))
Terazi..(şiirinde ne demiş!)
Ben müziksiz yaşayamam,
Hele sevmeden hiç duramam.
Danışsam da her konuda,
Bildiğimden şaşmam asla.
:))))

İftar davetim vardı, 3 gündür hazırlıklarla meşguldüm. Sobeni aldım fakat zaman ayıramadım. İlgisiz değilim, davet bitti şükür hemen cevaplıyorum canım.
Görüşmek üzere sevgiler..

ş dedi ki...

İyiki doğdun,iyiki varsın canım arkadaşım.Bende eylül kızıyım,11 de doğmuşum,benimkini tüm dünya yasla anıyor.Allah nice güzel mutlu ömür nasip etsin işallah ailenle dostlanızla hep beraber.Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

İyi ki doğdun Seda'cığım..Nice güzel yaşlara tüm sevdiklerinle..Hep mutlu kal!!


Sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım doğumgünün kutlu olsun, yeni yaşın sana ve ailene sağlık ve huzur getirsin.. Allah nazarlardan saklasın..

nilüfer dedi ki...

dogumgünün kutlu olsun Seda'cim.
insallah daha nice nice uzun seneler ailenle ve sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu yasarsin.seni cok öpüyorum :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım Kadir Gecen mübarek olsun, ailenle daha nicelerini idrak etmek nasip olsun..

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Nice mutlu senelere Sedacığım Allah ağzının tadını bozmasın
Sevgiler