19 Ağustos 2008 Salı

Bir fincan kahve...

Seneler önce eşimle arkadaşımın eşinin cafesine gitmiştik. Taksimin arka sokaklarında, şirin ve bir o kadar da sıcak bir havası vardı. Bize kahve ikram ettiler. Tadını o kadar beğendik ki, eve gelip acaba bunu evde nasıl yaparız diye düşünmeye başladık :) Orda içtiğimiz gibi olmasa da bir yöntem bulmuştuk sanırım :) Nescafe ve şekerimizi normal fincana koyduktan sonra üzerine yarı yarıya olacak şekilde, sıcak muzlu süt ve kaynamış su ilave ederek hazırladık. Alışıldık tadların dışında denemek isterseniz tavsiye ederim. Yanlız şekerini fazla koymamak lazım, zaten süt biraz tatlımtrak olduğu için az şeker yeterli oluyor. Benden de fincanın yanına bir cezerye koydum. Tatlı içelim tatlı muhabbetler edelim.

9 yorum:

Selma dedi ki...

Tatlı içelim tatlı muhabbetler edelim...cok guzel demissin..beni unutmayip mesaj yazmana cok sevindim Seda ablacim cok tesekkur ederim..Turkiyenin havasida suyuda bir baska oluyor duyunlerine gelince kulturumuzun nekadar zengin oldugunu bir kez daha anlamis oldum..saglicakla kal sevgilerimle

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım sedacım..sana ayrı bir yakınlık duyuyorum neden bilmem..kızkardeşimin adı da seda belki de ondandır..tanıdık bir havan var..bir gün bu kahveyi karşılıklı içmek dileğiyle..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çok güzel bir rengi var köpüğün, ellerine sağlık Seda'cım.. Nefis de kokuyordur, nescafeyi çok severim.. Güzel bir tarif, ellerine sağlık..

Şerife dedi ki...

Selam hatun Valla ben kahveyi görünce,tüm yorgunluğumu alacak ve rahatlatacak hissine kapılıyorum.Çoçuklarla biraz zor ama,beraber karşılıklı içmek dileğiyle.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Selma'cım ben teşekkür ederim canım. Gezip görmek gerçekten çok güzel oluyor.

Fotoş'cum yakınlık duymana sevindim. Kalbinin iyi olmasından kaynaklanıyor güzel yorumun. Teşekkür ederim. Biryerlerde karşılaşırız belki ve de içeriz, hayat süprüzlerle dolu.

Aslı'cım bende çok seviyorum nescafeyi ama Türk kahvesine bayılıyorum. Teşekkür ederim.

Şerifecim umarım çocuklardan fırsat buluruz da içeriz neden olmasın.

:)den dedi ki...

Sedacığım merhaba,
Kahve tarifin çok farklı. Paylaştığın için çok teşekkürler...
Ellerine sağlık canım.
Tatlı tatları seven biri olarak tam bana göre:)
Kokusu da buralara kadar geldi.
Sevgilerimle...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

İlk defa duydum bunu.eline sağlık canım.sevgilerimle...

birdutmasali dedi ki...

sevgili SEDA,
merhaba,ara sıra gezmeye çıkarım ya hani ben :)
bu sefer baktım sizin kapınız aralık,tıklıyarak içeriye girdim,
güzel bir öykü ve miss gibi enteresan bir kahveyle beni karşılamışsınız :))
teşekkürler svglrr.. NuNu

zerrin - misss dedi ki...

ne nefis bir fikir bu böyle.. Muzlu sütlü :)

Pek sevdim kahveyi sevmesemde bu şekilde mutlaka deneyeceğim..

Yanındaki cezeryeyi ağzıma atıp kaçasım geldi :)))

sıcacık sevgiler..