6 Temmuz 2008 Pazar

Seni çok özlemişim İstanbul...



10 günlük bir ayrılıktan sonra herkese merhaba...

Yorucu bir tatil sonunda makina da çamaşırlar dönüyor,bavullar boşaltılıyor ve ev ile hasret gideriliyor.

Yolculuğumuz daha önce de yazdığım gibi Ankara'dan başladı. Eşimin ODTÜ de 10. senesi bittiği için mezunlar törenine katıldık. 10-20-30-40 senesi dolanlara madalya taktılar ve küçük bir tören düzenlediler. Evlendiğimizden beri eşimin okuduğu yeri çok görmek istiyordum. Kaldığı yurtlara kadar gezdik ve oradan Side'nin yolunu tuttuk. Oğlumuzla yaptığımız en cesaret verici hareketti belki bu ama çok şükür herşeye rağmen ulaşmak istediğimiz yerlere gittik geldik. 6 gün side de kaldık ama oğlum Ayberk pek uslu durmadı. Pişmalıklar yaşadık, bazen mutluluklar ama oğlumun en mutlu olduğu yer, akşamları yapılan mini disco idi.


Side'den sonra İstanbul diye yola çıkmıştık ama Kütahya'da bir gün mola vermeye karar verdik. Çünkü benim ve eşim için çok özel bir gündü...




5.evlilik yıl dönümümüzü Kütahya'da geçirdik.



Allah sevenleri hiç ayırmasın inşallah. İşte benim tatil anımda bundan ibaret. Blogumu da çok özlediğimi itiraf etmeliyim :)

4 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım hoşgeldin. Tatilinin güzel geçmesine sevindim.. Evlilik yıldönümünüzü kutlarım, birlikte sağlık sıhhat ve ağız tadıyla nice seneler geçirmenizi dilerim.. Sevgiler..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Sedacım, hoşgeldin!

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun.

derya dedi ki...

Sedam canım hoş geldin çok özlemişim seni tatilin anladığım kadarıyla yorucuda olsa çok güzel geçmiş paylaşımın için teşekkürler.Bu arada evlenme yıldönümünüz kutlu olsun nice 5-10-20 seneler görün inşallah sevgiyle,sağlıkla öpüyorum canım

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

Sedacım hoşgeldin.ohh ne güzel tatil değil mi?
Umarım daha uzun mutlu yıllarınız olur eşinle ve oğlunla.
sevgiler
oğluşunun da doğumgününü şimdiden kutlarım.ben yazlıktayım her gün internete girme şansım yok,unutmadan kutlayayım dedim.