10 Temmuz 2008 Perşembe

İyi ki doğdun yavrum...









Ayberk'im hayatımıza gireli 2 sene oldu. Bugün oğlumun doğum günüydü. Biraz olsun sevindirmek ve onun hayatında unutulmayacak bir anı kalması için, hayvanat bahçesine götürdük. İlk önce fotoğrafçıya uğrayıp, ne zamandır çektirmek istediğim aile fotoğrafımızı çektirdik daha sonra da Darıca yollarına düştük. En çok heyecanlandığım penguen ve bu kadar büyük bir kaplumbağa görmekti. Gittiyseniz bilirsiniz, bir maymun var orada. Elini cama vurup bizden yiyecek istiyor. Baktım, inceledim ve Rabbim ne canlılar yaratıyor dedim kendi kendime. Onlar için çok üzüldüm. Küçücük kafeslerinde, büyük bir hayatları var. Onlarında ömürleri var ve onlarda sınırı olmayan çimlerde koşmak istiyorlar. Gerçek bir ormanda, gerçek hayat şartlarında, hayatı bilerek ve özgürce... Sahiplenecek o kadar çok şey var ki. Bir tanesinin karnını doyuracak para mesela :( Eminim onlar da bizi gördüklerine çok mutlu olmuşlardır. Oğlum içinde unutulmayacak bir doğum günü oldu ve şimdi uyuyor. Hepinize iyi geceler diliyorum :)


9 yorum:

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu yıllara sevdiklerinizle birlikte.

nilüfer dedi ki...

daha nice nice yaslarini beraber kutlarsiniz insallah :)Allah saglik,sihhat ve huzur versin..
Allah olmayanlarada(benim gibi) evladi nasip etsin :)))

derya dedi ki...

Canım Sedam bende minik oğluna nice sağlıklı,huzurlu,uzun güzel bir ömür dileirm sizlerle beraber,Rabbim ayırmasın,öptüm canım iyi akşamlar

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,


10 Temmuz benim de kızımın doğum günü,6 yaşına girdi.


Yeni yaşı güzellikler getirsin oğlunuza ve sizlere...

sevgiler...

diyalogyemekleri dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun..nice yıllara.slmlar..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım, oğluşunun doğumgünü kutlu olsun. Nice senelere inşallah..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim :)
Allah olmayanlara nasip etsin. Hepsine sağlık sıhhat versin inşallah.

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

Ayberke nice mutlu seneler diliyorum,Allah sağlıklı büyümesini görmek nasip etsin sizlere de

Tombuk dedi ki...

Sedacım,
Oğlunun doğumgününü kutluyorum. Sizlere hep beraber geçireceğiniz mutlu ve huzurlu bir yaşam dilerim canım. :)
Ayberk'i hayvanat bahçesine götürmeniz ne güzel olmuş.. Çocuklar oralarda eğleniyor ama biz büyükler mahsunlaşıyoruz. Ne kadar garip değil mi?
Sevgiler.. :)