31 Temmuz 2008 Perşembe

Ekmekli Patlıcan.

Eskilerde patlıcan kızartması yapardım. O kadar çok oldu ki yapmayalı, tadını unuttum diyebilirim. Artık banada ağır geliyor galiba. Kızartma yaparken patlıcanları aşağıdaki gibi keserdim. Hem şekil olarak güzel olurdu, hemde çabuk kızarırdı. Bugünde bu şekilde yemeğini yaptım. Bir dilim ekmeğin üzerine akıttım lezzetini. Değişik bir sunum oldu paylaşmak istedim.


Yemekle ilgili yazacaklarım bu kadar. Bugün hayattan da bir şeyler eklemek istedim. İrmikli muhallebiye ve diğer yemeklerime ve yazdıklarıma yorum yazan herkese teşekkür ederim. Bir yerlerde birilerinin benim blogumu tıklaması ve merak etmesi beni çok sevindiriyor. Aslında yazdıklarına yorum almak mutlu ediyor insanı, iyi veya kötü, güzel veya çirkin. Ekranımdan ekranınıza, sanal dünyalarda birileri var. Hemde çok kalabalıklar. Hızla büyüyen blogcular...

7 yorum:

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

sedxacım patlıcan sever olarak imrenerek baktım fotografına.çok severim her türlü yapılmışını ama kızartması da başka olur tabii.ellerine sağlık,bu şekilde de eminim leziz olmuştur.
çoğalan blogcular olayına gelince haklısın,artık herkesin bir blogu var cep telefonu,mail adresi gibi oldu nerdeyse.iyi ki başlamışım bu olaya,inan bana terapi gibi geliyor.

neslihan dedi ki...

sevgili Seda,yemek çok güzel görünüyor,ellerine sağlık,ayrıca ben tabağına da bayıldım,çok şık canım,sevgiler

derya dedi ki...

Canım ben patlıcanla yapılan her şeye bayılırım,yemeğin lezzeti kadar sunumuda önemli süpersin maşallah hem görüntü,hem lezzet süper ellerin dert görmesin arkadaşım,kocaman öptüm...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım kızartma konusunda ben de seninle hemfikirim, hem sağlıklı değil hem de çok iş çıkarıyor.. Benim de yayınlanmayı bekleyen zeytinyağlı patlıcanım var, ben de sarımsaklı ekmekle servis etmiştim, ne güzel tesadüf :) Ellerine sağlık.. Asıl ben sana teşekkür ederim güzel paylaşımların için.. Keyifle okuyorum blogunu..

Sofra Şenliği dedi ki...

Merhabalar, siteme yaptığınız yorum sayesinde buldum sizi. İyi ki de bulmuşum. Çok sıcak, candan bir blog olmuş. Belki de ben de Terazi burcu olduğum için yakın gelmişsinizdir. İzninizle sizi dostlarıma ekliyorum. Sevgiler...
Sofra Şenliği

:)den dedi ki...

Merhaba Seda,
Yemeğin tadı kadar sunumu da çok önemli. Patlıcanlar şahane görünüyor. İnsanın yeni birşeyler denemesi, kendinden birşeyler eklemesi ne kadar mutluluk verici.
Ellerine sağlık...

(Benim de Antalya'dan Ankara'daki evime getirdiğim minik bir limon ağacım var. Mecburen saksıya diktim onu. Hızla büyüyor ama henüz limon veremedi. Çiçek açıyor, tam o çiçekler limon olmaya hazırlanırken solup düşüyor. Elbet birgün limonlarım da olacak:) Paylaşmak istedim.)

bulbulun yeri dedi ki...

Sevgili Seda,
gerçekten internet sayesinde ne güzel arkadaşlıklar ne güzel dostluklar oluştu.Haklısın iyi ki bloglarımızı açmışız.Hem bir çok güzelliği paylaşıyoruz. Hem faydalı zaman geçiriyoruz. Paylaşıldıkça büyüyen iki şey var. Biri sevgi, biri bilgi.Galiba hepimiz bunu başarıyoruz.

Anılmak gönül dağlarındaki gül kadar güzelse, unutulmak hüzün dağlarındaki diken kadar acıdır. Unutmayacak ve unutulmayacak dosta, mutlu bir hafta sonu dileğiyle.
Sevgiyle kal.