6 Temmuz 2008 Pazar

Eşime hediyem ve kendime aldığım hatıralar...









İlk baştaki yumurtayı eşime aldım. Şimdi hergün suluyacak ve içinden üzerinde not yazan bir bitki büyüyecek. Ben ne yazdığını biliyorum ama nasıl büyüyeceği konusunda çok meraklıyım. Sizlerle muhakkak paylaşıcam.
İkincisi bahsettiğim madalyamız. Bne eşimden çok heyecanlandım. Oğlumunda inşallah böyle güzel günlerine eşlik ederim. Tüm çocuklarımız güzel yerlerde olurlar inşallah.
Üçüncüsü Kütahya'dan aldığım hatıralarımdan. Vitrinimde gittiğim heryerden bir şey bulabilirsiniz. Ben onlara bakınca çok şeyler hayal edebiliyorum.
Dördüncü ve beşincisi de Konya'dan ve en son benim çok beğendiğim gaz lambası da yine Kütahya'dan alınmıştır.
Şimdi düşünüyorum da insan geldikten sonra oraların hatıralarıyla yaşıyor.


4 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım yumurtayı çok merak ettim, çok değişik bir hediye olmuş :) Gaz lambası da çok zarif, güle güle kullan.. Allah, oğlunun başarılarını ve güzel günlerini de görmeyi nasip etsin inşallah canım..

zarpandit_gokche dedi ki...

Madalya için tebrik ediyorum. Yumurtaya bayıldım :D

nilüfer dedi ki...

yoksun diye girmiyordum bi bakayim dedim ki sen gelmissin :)) cok sevindim :)hosgeldin evcezine..istanbuluna :)

gittigim yerlerden ufak da olsa mutlaka bisey almaya calisirim..hatira kalmasi icin güzel bir yol :)) öptüm cok

Şerife dedi ki...

Sedacım hoşgeldin.Özlettin kendini.Eşinle daha nice mutlu yılllar geçirmeni dilerim.Tatilin güzel geçmesine sevindim.En mutlu olduğunuz yer Ankara idi sanırım.Cücü ve ben tebrik ediyoruz,Alper tungayı, çok gurur verici,darısı çoçuklarımıza.En kısa zamanda görüşelim,Hoşcakal...