7 Nisan 2008 Pazartesi

Hayalim konu olsun bugün...


Hani olur ya, Paranın geçmediği bir zamanda, istediğim ve özlemini çektiğim Ayvalık'ta, bahçeli bir evimiz olsa. Pencerelerimin yere kadar olduğu ve açtığımda direk çimenle buluşarak koşacağım bir ev. Heybetli bir ağacımız olsa, eşimle, oğlumla diktiğimiz ve büyüdüğünü gördüğümüz... Her dalında ayrı meyve aşıladığımız bir ağaç. Oğlum toprak ve çamurla iç içe olsa, benim küçüklüğümde yaptığım gibi, arkadaşlarını toplayıp çamurdan telsiz yapsa... Elleri, üzeri batsa ama doğayı tanısa... Hani olur ya denize sıfır olsa ve sahili olabildiğince uzun olsa. Bahçem olduğuna göre yumuşacık tüyleri olan bir köpeğimiz olsa ve kumsalda oğlumla oyunlar oynasa. Dedim ya doğayı ve hayvanları tanısa... Komşumun çiftliğini ziyaret ettiğimde, beni tanıyan ve üzerime doğru koşan minik bir kuzu olsa. Kucağımda dursa, başını okşasam... Arkamı döndüğümde oğlum komşunun tavuklarını kovalıyor olsa. Tabi tavuklar bunun bir oyun olduğunu anlasa... Akşam bastırsa ve koku olacak derdi olmadan, eşim ızgaranın başında olsa, Bahçemde uzun bir masam olsa... Ay bizi aydınlatsa ve bu güne kadar çok net göremediğim yıldızlar, hepsi bir anda ışıldasa... Elimde ve yüzümde parlasa...Sallanan salıncağımda uyusam...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

o kadar güzel şeyler dilemişsin ki bişey daha eklemeye bile gerek yok.inşallah dilediğin herşey en kısa zamanda gerçek olur.AMİN

MELİS

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım hayallerini ben de çok sevdim, o kadar içten anlatmışsın ki, evini,bahçeni, köpeğini ve de yıldızları canlandırdım gözümde.. Huzur dolu.. Umarım gerçek olur isteklerin :)

Limonlu Kek dedi ki...

İnşallah hayallerine en yakını senin için gerçekleşir. Sevgiler...

Ayse Pamuk dedi ki...

Ahhh nasıl güzel yazmışsın nasıl güzel şeyler hayal etmişsin,benimkine benzemiyor desem yalan olur,inşallah gerçek olsun hayallerin öpüuorummm

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Ne kadar güzel yazmışsın..Beni de götürdün hayallerine.. :)
Ben de zaman zaman anlattıklarına benzer şeyler düşlüyorum. Umarım bir gün bu dileklerimiz gerçekleşir canım..
Sevgiler :)

antepası dedi ki...

Arkadaşım yeni blog adresim http://antepasi.blogspot.com/dur.Diğer adresim kayıtlı ise silip bu adresi girersen memnun olurum.Eski adresime girip hırsızlara prim yaptırmayım.Yeni bolgumla artık sizlerin arasındayım. FULYA

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

sedacim bizim de bir ayvalik hayalimiz var.bakarsin orda da komsu oluruz seninle:))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Anladım ki herkesin hayali birbirine benziyor. Hayallerinizin hayırlısı ile gerçekleşmesini diliyorum. Kimbilir Yasemin, dediğin gibi komşu oluruz.
Sevgiler...

deniz dedi ki...

Sevdiye
hayaline katılıyorum benimde bir oğlum var çok güzel düşünmüşsün umarım isteklerini Allah kabul eder...