23 Ocak 2008 Çarşamba

Karşılıklı bir kahve...

Bu kahveyi çok sevdiğim arkadaşım için yaptım. Sanalda olsa karşılıklı içeriz diye, Kendisini görmedim. Gönülden tanıyorum ve çok sevdim. Tüm samimiyeti ve sıcaklığıyla onu tanıdığıma çok memnun oldum. Bu yazımı belki kendisi okumayacak ama en azından bugün benim için bir kahve pişirebilir. Şimdi bu kahve hatırına, sevdiğiniz arkadaşınızı muhabbete çağırın ve unutulmayacak tatlı sohbetler edin :)) Blogumu açtığıma çok memnun oldum, bu sayede çok güzel arkadaşlıklarım oldu. Herkese teşekkür ediyorum.

4 yorum:

Ayşe Nur dedi ki...

Seda ben öncelikle fincanının çok şık olduğunu söylemeliyim. Arkadaşların çok şanslı olmalı. Bahsettiğin kişi keşke ben olsam.. sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sevgili Ayşe nur'cum bahsettiğim kişiler arasında sende varsın çünkü ben artık senide tanıdım ve çok memnun oldum. Blogumu ziyaret ettin ve güzel yorumunla beni mutlu ettin teşekkür ederim.

SEVCAN UYAR dedi ki...

kızlar kahve diye aratırken rastladım size, benide çağırmayı unutmayın, seda bende güzel kahve yaparım, öptüm hepinizi...

Tijen dedi ki...

Çok iyi etmişsin sevgili Seda! Afiyet olsun, sanal da olsa...