26 Aralık 2007 Çarşamba

Tahta Mandaldan Sallanan Sandalye

Ortaokul yıllarımda elişi dersinde öğrenmiştik bu şirin sandalyeyi. Aklıma geldi ve tekrar yaptım ama bu sefer konforlu oldu :) Gazeteleri, minderi ve tesbihiyle birlikte, keşke böyle bir sandalyem olsa dedirten cinsten:)


http://sedametin.blogspot.com/2009/02/yine-kendimi-sandalye-yaparken-buldum.html
daha sonra detaylı resmini çekip eklemiştim, kolay ulaşılsın diye buraya da linkini ekliyorum. Blogumda en çok tıklanan gönderilerimden biri desem yalan olmaz. Özellikle ortaokul öğrencileri için yararlı olduğunu biliyorum. Kolaylıklar gelsin :)


8 yorum:

Pembeli'nin Mutfağı dedi ki...

Tebrik ediyorum... Mandaldan bu şekilde sandalye olacağı dünyada aklıma gelmezdi:)) Ellerine sağlık.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pembeli :=)

bembi dedi ki...

Seda'cım ellerine sağlık!! Bakınca minik minderine oturup sallandığımı ve tatlı bir uykuya daldığımı hayal ettim! :D Dinlendim bile sayende ;))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Çok sevindim Bengi'cim. Öyle güzel dile getirmişsin ki...Dinlenmek istediğinde o zaman artık benim minik sandalyemi canlandırırsın gözünde.
Sevgiler :)

nino dedi ki...

sagliklili mutlu huzurlu hayirli bir yeni yil dilerim
yeni yilda tum istekleriniz gercek olsun

sevgiler
nino

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sevgili Nino

Bende aynı şekilde sana çok güzel bir sene diliyorum.Herşey gönlünce olsun.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Sana ve ailene 2008 yılı uğur, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
Sevgiler..

kaan sarpkaya dedi ki...

evet bencede çok güzel düşünmüşsünüz ben orta okula giden bir öğrenciyim sizin o reminizi kağıda çekip nize getirdi şimdi sizin sayenizherbirimize birer tane sandalye var teşekkür edreim