21 Kasım 2007 Çarşamba

Bir görüp gelsem dediğin...


Ağustos ayında bol övgüler alması nedeniyle ailemle Ayvalık'ı ziyaret etmiştik. İyiki de gitmişim
diyorum ama resimlere bakarken ne kadar özlediğimi fark ettim. Şeytan sofrasında yaptığım kahvaltıyı unutamıyorum. Kış gelsin artık, yağmurlar yağsın ve barajlarımız dolsun derken camıma vuran yağmur damlalarını görmek inanın beni daha çok mutlu ediyor. En azından buğulu penceremden dışarı bakarak, yağan yağmurla birlikte yine oraya gitmenin hayalini kuruyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sedacım ilk önce seni tebrik ederim.çok güzel bi site bende yemeklere ilgim olduğundan artık zevkle takip edicem haytım:))
Ten Çamaşır
Melis KAYGUSUZ

Seda Metin dedi ki...

Melis uzun zamandır seninle görüşemiyorduk bu vesileyle haberleşmiş olduk.Düşüncelerin için teşekkür ederim. :)