7 Kasım 2007 Çarşamba

Oğlum için yaptığım düğmeler


Düğme yapımını merak ettiğim ve denemek istediğim için Fimo hamuru aldım.İlk denemeye göre fena olmayan düğmelerimi yavrumun yeleğine dikicem.

2 yorum:

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

seda şimdi dolanıyorum sayfanda da ilgimi çekti bunlar,ben de yenecek bişey sanarak açtım.ki cidden düğme çıktı.nedir bu fimo hamuru dediğin,ne yapılır bundan başka,nerden aldın bi de?
ben meraklıyım böyle şeylere de hiç beceremem:(

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemincim fimo hamurunu ben kabalcı kitabevinden aldım. Hobi merkezlerinde de var. Bu hamurdan ben düğme yaptım ama bardağın üzerini kaplayıp mumluk yapanlar veya oyuncak yapanlar var. Bu hamuru dilediğin şekle sokup üzerindeki ısı ayarına göre fırında pişiriyorsun. Ben bir kez denedim ama çeşit çeşit düğmelerim oldu. Ev fırınlarında çok sık kullanılması önerilmiyor. Bu işi hobi haline getirenler mini fırın alıp sürekli pişiriyorlar ama ben bir kez yapınca hevesimi aldım. Merak ediyordum, merakımı giderdim :)